36

Το δίκτυο MTV, που έφερε τη μουσική στην τηλεόραση πριν από δεκαετίες, επεκτείνεται στην online αγορά με το URGE, μια ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με τραγούδια και βίντεο που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη Microsoft και θα ενσωματωθεί στο πρόγραμμα πολυμέσων της Media Player.

To λογισμικό του URGE, ακόμα σε δοκιμαστική μορφή, θα είναι διαθέσιμο στους δικτυακούς τόπους του URGE και της Microsoft από την Τετάρτη, ενώ αργότερα θα διατίθεται ενσωματωμένο στη νέα έκδοση του Media Player που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.

Το URGE προσφέρει τόσο μεμονωμένες πωλήσεις όσο και μηνιαίες συνδρομές. Στα εγκαίνιά του, ο κατάλογος θα περιλαμβάνει δύο εκατομμύρια κομμάτια, που στοιχίζουν 0,99 δολάρια το καθένα. Τα πλήρη άμπουμ ξεκινούν στα 9,95 δολάρια.

Όσοι επιλέξουν τη μηνιαία συνδρομή των 9,95 δολαρίων θα μπορούν να κατεβάζουν απεριόριστο αριθμό κομματιών, ενώ με τη συνδρομή των 14,95 δολαρίων θα μπορούν και να μεταφέρουν τα τραγούδια που αγόρασαν στις πάνω 100 από συμβατές φορητές 100 συσκευές.

Η Microsoft αρχικά σχεδίαζε να επεκταθεί στην υποσχόμενη αγορά ψηφιακής μουσικής με δική της υπηρεσία, ωστόσο πέρυσι αποφάσισε να εγκαταλείψει το σχέδιό της επειδή η δισκογραφική βιομηχανία δεν δέχτηκε να ρίξει τις τιμές του περιεχομένου.

Το URGE, με βασικό πλεονέκτημα το όνομα του MTV και την προβολή του από τη Microsoft, θα πρέπει τώρα να ανταγωνιστεί πολλές ακόμα υπηρεσίες στο Διαδίκτυο, όπως δημοφιλές iTunes της Apple και το ρωσικό AllOfMp3.com, που εξακολουθεί να προσφέρει χαμηλές τιμές λόγω κενού στη νομοθεσία προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων στη Ρωσία.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press