36

To μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon.com, κάποτε γνωστό κυρίως ως βιβλιοπωλείο και δισκοπωλείο, επεκτείνει τις επιχειρήσεις του και στις πωλήσεις βασικών τροφίμων μέσω του Διαδικτύου, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί μεγάλες αλυσίδες προϊόντων καθημερινής χρήσης.

To Amazon.com διαθέτει πλέον στην αμερικανική αγορά περίπου 2.000 είδη συσκευασμένων τροφίμων, από σούπες μέχρι δημητριακά για πρωινό, αναφέρει την Τρίτη το BBC.

Με αγορές άνω των 25 δολαρίων η παράδοση είναι δωρεάν, μια προσφορά που, σύμφωνα με αναλυτές, δείχνει πόσο αποφασισμένο είναι το Amazon να ανταγωνιστεί αλυσίδες που προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις, όπως το Costco και το Wal-Mart.

Αν και το Amazon.com είναι σήμερα ένας από τους δημοφιλέστερους διαδικτυακούς προορισμούς για τους καταναλωτές, τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δείχνουν έδειξαν πτώση των εσόδων, παρά τη μικρή αύξηση των πωλήσεων.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2005 το Amazon κέρδισε 199 εκατ. δολάρια, συγκριτικά με τα 347 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο νωρίτερα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ