Η ιστορία πίσω από την εξορία του Ρώσου σκηνοθέτη Ντμίτρι Κρίμοφ
Ο θεατρικός σκηνοθέτης Ντμίτρι Κρίμοφ καταδίκασε το πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας και δεν ξαναγύρισε ποτέ από την Αμερική.
Ο θεατρικός σκηνοθέτης Ντμίτρι Κρίμοφ καταδίκασε το πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας και δεν ξαναγύρισε ποτέ από την Αμερική.

Πολύ σημαντική νομολογία για τα δικαιώματα των παιδιών ομόφυλων ζευγαριών.

Ο δημοσιογράφος εντοπίστηκε αιμόφυρτος, έχοντας δεχθεί επτά πυροβολισμούς στο στήθος και την κοιλιά.

Την ιστορία της Ανίτα Πάλενμπεργκ αφηγείται το ντοκιμαντέρ «Catching Fire: The Story of Anita Pallenberg».

Πώς παλεύουμε με τα κύματα του ανεξάντλητου Κόσμου;
Το Φεστιβάλ Τουρκικού Κινηματογράφου ακυρώθηκε επειδή ο Ερντογάν βλέπει παντού «προπαγάνδα» κατά του έθνους.
Οι φωτογραφίες της Jane Evelyn Atwood κατάφεραν να ξεκινήσουν παγκόσμιες εκστρατείες ώστε να μην καταπατούνται βιαίως οι ζωές των φυλακισμένων γυναικών.
Τη δεκαετία του 1990 ο Banksy ξεκίνησε την καλλιτεχνική του πορεία ως graffiti artist στο Μπρίστολ και δεν άργησε να γίνει διάσημος για τις εντυπωσιακές τοιχογραφίες του.
Η Αρτεμίζια Τζεντιλέσκι απεικόνιζε τον πόνο των γυναικών στην ανδροκρατούμενη κοινωνία του 17ου αιώνα, αλλά ο πίνακας της θεωρήθηκε απλά ξεχασμένος.
Σύμφωνα με έρευνα οι συνταγματάρχες σκόπευαν να εκμεταλλευτούν τη φήμη του βρετανικού συγκροτήματος για να ρετουσάρουν τη διεθνή εικόνα του καθεστώτος
Το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη έγινε το 1ο μουσείο της Κρήτης και μόλις το 10ο στην Ελλάδα που έλαβε τον ιδιαίτερα τιμητικό τίτλο. Η Αναγνώριση τεκμηριώνει τη σημαντική δουλειά που γίνεται στο μουσείο
Η σπουδαία συγγραφέας και ένθερμη υποστηρίκτρια του γυναικείου κινήματος, έντυνε τα αγαπημένα της βιβλία με τα φορέματα της, γιατί της θύμιζαν τους εραστές της.
Ομάδα 67 γυναικών καταγγέλλει ότι τους τοποθετήθηκε σπιράλ μεταξύ 1966 και 1970 χωρίς τη συγκατάθεσή τους.
Ο στιχουργός του χιλιοτραγουδισμένου «Μία είναι η ουσία, δεν υπάρχει αθανασία» πέρασε στην άχρονη πλευρά της ιστορίας παραμένοντας, όμως, πάντα εδώ, με έναν περίεργο τρόπο.
Τζούλια Ρόμπερτς, Ίθαν Χοκ, Κέβιν Μπέικον και Μαχερσάλα Άλι, στην ταινία «αποκάλυψης» με τίτλο «Leave the World Behind»
Οι ακτιβιστές «επιτέθηκαν» στο πορτρέτο του βασιλιά Charles III στην Εθνική Πινακοθήκη της Σκωτίας στο Εδιμβούργο.
«Σε μια χώρα που καταπιέζει και φιμώνει τις γυναίκες, μπορούμε να έχουμε περισσότερη δύναμη. Δεν μπορείτε να καταπιέσετε τις γυναίκες. Είμαστε το επίκεντρο του πολιτικού λόγου».
«Δεν ξέρω εάν υπάρχει άλλο δημόσιο πρόσωπο του οποίου το βάρος να έχει γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης περισσότερο από μένα»
Ο «Fraser» είναι ορατός μόνο με τη χρήση προηγμένου τηλεσκόπιου.
Η τρανς γυναίκα υπέστη επίσης «εκπαίδευση ανδρισμού», που περιελάμβανε κατασκευές και κοπή ξύλων.
H τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται να «βολεύει» τις εταιρίες κολοσσούς, απειλεί ωστόσο τους εργαζόμενους.
Το Μουσείο Ορσέ προσθέτει AI και VR στην έκθεση των τελευταίων έργων του καλλιτέχνη και, φυσικά, το πράγμα μπερδεύεται.
Φέτος συμπληρώνονται 16 χρόνια παραστάσεων στην Ελλάδα.
Τελειοποιούμε την τέχνη του καφέ και αυτό βγαίνει προς τα έξω
Αποζημιώσεις με το… σταγονόμετρο σε επιζώντες του προγράμματος αναγκαστικών στειρώσεων σε ιδρύματα και φυλακές στη «Χρυσή Πολιτεία»
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442