Αν και οι περισσότερες εταιρείες επιχειρούν σταδιακά την ψηφιακή τους μετάβαση, ορισμένες προσπάθειες καταφέρνουν να αφήσουν τις υπόλοιπες μίλια μακριά. Και φαίνεται πως αυτό ισχύει και στην περίπτωση των METRO Cash & Carry. Η γνωστή αλυσίδα αξιοποίησε στο μέγιστο την εμπειρία της στο χώρο της χονδρικής στην Ελλάδα, για να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με εξατομικευμένες λειτουργίες και δυνατότητες που θα διευκολύνουν σημαντικά την εργασιακή καθημερινότητα αμέτρητων επαγγελματιών σε όλη τη χώρα.

Διατηρώντας ηγετική θέση στην αγορά από το 1976, τα METRO Cash & Carry ξέρουν καλά τις ανάγκες του κοινού τους και έχουν κατορθώσει να δημιουργήσουν one stop shops με ποικιλία που ξεπερνά τους 20.000 κωδικούς, καλύπτοντας πλήρως το σύγχρονο επαγγελματία. Αυτή η τεχνογνωσία αξιοποιήθηκε και στην περίπτωση του νέου e-shop, που μοιάζει να έχει προβλέψει λίγο-πολύ τα πάντα, παρέχοντας πολλές νέες και ενδιαφέρουσες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επαγγελματιών του σήμερα.

Ευελιξία χωρίς προηγούμενο

Πρώτο θετικό, το προφανές: έχοντας την ευκαιρία να ολοκληρώσει τις παραγγελίες του από την ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα, ο επαγγελματίας δεν χρειάζεται να χρονοτριβεί σε τηλέφωνα και επικοινωνίες καθώς μπορεί να ασχοληθεί με το ζήτημα των προμηθειών του όποια στιγμή της ημέρας κρίνει ο ίδιος ότι τον διευκολύνει καλύτερα. Επιπλέον, μπορεί να επιλέξει μεταξύ της παραλαβής από κάποιο υποκατάστημα, εύκολα και χωρίς αναμονές ή της παράδοσης στον χώρο της επιλογής του.

Προγραμματισμός τακτικών αγορών

Από εκεί και έπειτα, ξεκινούν οι εκπλήξεις. Τα METRO Cash & Carry δεν σου δίνουν απλώς τη δυνατότητα να προγραμματίζεις τις τακτικές αγορές σου, αλλά σου επιτρέπουν και να τις σχεδιάσεις βάσει του αναλυτικού ιστορικού της επιχείρησής σου, όπως προκύπτει από τα προϋπάρχοντα παραστατικά. Και σε περίπτωση που η επιχείρησή σου απλώνεται σε υποκαταστήματα, πλέον μπορείς να τα διαχωρίζεις πλήρως και να ταυτοποιείς τις παραγγελίες σου ανά φυσικό σημείο.

.

.

Νέες δυνατότητες στις παραγγελίες

Μια από τις βασικές αρχές του καλού επιχειρηματία, είναι ότι ξέρει πώς να μοιράσει τις αρμοδιότητες, ώστε να μην αναλώνεται ο ίδιος στην κάθε λεπτομέρεια. Μια από τις ευθύνες που πλέον μπορείς να αναθέσεις σε κάποιον άλλο, είναι και εκείνη των παραγγελιών, μέσα από τη νέα υπηρεσία που λανσάρει η πλατφόρμα των METRO Cash & Carry. Ως διαχειριστής του λογαριασμού της επιχείρησής σου, μπορείς να ορίσεις όποιον εργαζόμενο θέλεις για την πραγματοποίησή τους, αλλά και να του δώσεις μεμονωμένα πρόσβαση σε λειτουργίες όπως οι παρελθοντικές παραγγελίες, οι πληρωμές και η δημιουργία λιστών.

Κι αν απασχολείς πολλούς εργαζόμενους σε διαφορετικά, αλλά εξίσου σημαντικά πόστα, όπως αυτό του σεφ και του Food & Beverage Manager; Ο καθένας μπορεί να έχει τον πλήρως διακριτό ρόλο του, με δυνατότητα να υποβάλει παραγγελίες διαφορετικού τύπου (π.χ. μόνο επαναληπτική ή και νέα), να εγκρίνει το ύψος της παραγγελίας, να πραγματοποιήσει πληρωμές ή να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής..

Ακόμη χαμηλότερες τιμές

Συνολικά, το ολοκαίνουργιο e-shop αποδεικνύει για άλλη μια φορά τα τρία κρίσιμα πλεονεκτήματα που έχει, μεταξύ πολλών ακόμη, η εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία των METRO Cash & Carry στον κλάδο της χονδρικής. Το πρώτο είναι, φυσικά, η αξιοπιστία της. Το δεύτερο, η ασύγκριτη ποικιλία, που αναπτύχθηκε βάσει της βαθιάς γνώσης για τον κλάδο. Και το τρίτο, εξίσου σημαντικό, η διαπραγματευτική δύναμη της αλυσίδας, που της επιτρέπει να εξασφαλίζει τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς, όφελος που επιλέγει να μετακυλήσει στον πελάτη.

Αυτό, βέβαια, ήταν κάτι που γνώριζες ήδη, έχοντας επωφεληθεί από τις μοναδικές τιμές στα φυσικά καταστήματα εδώ και σχεδόν 50 χρόνια. Στο e-shop, όμως, θα βρεις web προσφορές, διαθέσιμες αποκλειστικά για τους χρήστες της πλατφόρμας.

Ανακάλυψε τις νέες δυνατότητες του e-shop των METRO Cash & Carry.