Συνεχίζει την υποστήριξή του σε δράσεις προστασίας των τίγρεων το brand Kenzo με δεύτερη capsule συλλογή σε συνεργασία με την οργάνωση WWF.

Η συλλογή Kenzo x WWF, που κυκλοφορεί στις 22 Μαρτίου, έχει το σήμα κατατεθέν, την τίγρη του Kenzo σε νέα γραφικά, σε φούτερ μπλούζες και ζακέτες και T-shirts και και έχει φτιαχτεί με 100% οργανικό βαμβάκι πιστοποιημένο από τον Global Organic Textile Standard (GOTS).

View this post on Instagram

A post shared by KENZO (@kenzo)

Για κάθε κομμάτι που πωλείται, το brand Kenzo δεσμεύεται να δωρίσει 10 δολάρια για τον φιλόδοξο στόχο του TX2, τον διπλασιασμό του πληθυσμού των τίγρεων στην άγρια φύση έως το 2022, το επόμενο Έτος της Τίγρης στο σεληνιακό ημερολόγιο, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010.

View this post on Instagram

A post shared by KENZO (@kenzo)

Από τις αρχές του 20ου αιώνα, ο παγκόσμιος πληθυσμός των άγριων τίγρεων έχει μειωθεί κατά περισσότερο από 95%, λόγω της ανεξέλεγκτης λαθροθηρίας και της ταχείας απώλειας ενδιαιτημάτων, με περίπου 3.200 άγριες τίγρεις να καταγράφονται το 2010.

Η συνεργασία, όπως επισημαίνει το ΑΠΕ, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνέργειας μεταξύ Kenzo και WWF καθώς ενώνουν τις δυνάμεις τους σε προγράμματα για τη βελτίωση της βιωσιμότητας της αλυσίδας εφοδιασμού βαμβακιού και του αποτυπώματος νερού.

View this post on Instagram

A post shared by KENZO (@kenzo)

View this post on Instagram

A post shared by KENZO (@kenzo)