Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci είναι εμπνευσμένη από την καραντίνα
Ακόμη μια έκπληξη από τον Αλεσάντρο Μικέλε, τον διευθυντή δημιουργικού του ιταλικού οίκου Gucci
Ακόμη μια έκπληξη από τον Αλεσάντρο Μικέλε, τον διευθυντή δημιουργικού του Gucci: δόθηκε, την περασμένη Τετάρτη στη δημοσιότητα η καμπάνια για την κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 του ιταλικού οίκου και σε αυτήν τα ίδια τα μοντέλα φωτογραφίζουν τον εαυτό τους από την άνεση των σπιτιών τους.
Η πρωτότυπη καμπάνια
Πλέκοντας, κάνοντας ηλιοθεραπεία ή περνώντας την ώρα με το αγαπημένο τους κατοικίδιο.
Τα credits για τη «The Ritual» – αυτή είναι η επωνυμία της καμπάνιας – είναι εύγλωττα: Διευθυντής Δημιουργικού, Αλεσάντρο Μικέλε. Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Κρίστοφερ Σίμοντς. Φωτογράφος/Σκηνοθέτης, μοντέλα. Hair Stylist, μοντέλα. Μέικ Απ, μοντέλα.
«Αποφάσισα να επιτρέψω στα ρούχα να ταξιδέψουν προς τα σπίτια του cast των μοντέλων – των χαρακτήρων που για πολλά χρόνια έχουν ενσαρκώσει τις ιστορίες μου. Ατόμων που διαλέγω ακριβώς, στο διάβα των χρόνων, για τη μοναδικότητά τους η οποία συνήθως ζωντανεύει τις καμπάνιες μου» δήλωσε ο Μικέλε στο AnOther Magazine σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
«Τους ζήτησα να εκφράσουν την ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, να το κάνουν δημόσια, δίνοντας μορφή στην ποίηση που τους συνοδεύει» συνέχισε. «Τους ενθάρρυνα να παίξουν, αυτοσχεδιάζοντας με τη ζωή τους».
- Νιγηρία: Ο Τραμπ προειδοποιεί και για άλλους βομβαρδισμούς αν δεν σταματήσει η «σφαγή χριστιανών»
- Υεμένη: Η Σαουδική Αραβία ζητά από τους αυτονομιστές του ΣΜΝ να αποχωρήσουν από τα εδάφη που κατέλαβαν
- Ονδούρα: «Συγχαίρει» η σοσιαλιστική κυβέρνηση της Ισπανίας τον εκλεκτό του Τραμπ
- Νιγηρία: Πλήγματα κατά του Ισλαμικού Κράτους εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ
- Κυβερνοασφάλεια: Αγορές με τη βοήθεια της AI και προσωπικά δεδομένα
- Ακίνητα: Έρχεται το price map για να βάλει τάξη στην αγορά


