Ο Γουίλ Σμιθ είναι το νέο πρόσωπο οίκου μόδας
Ποζάρει σαν μοντέλο για πρώτη φορά
Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που δημιουργούν μια μεγαλοφυΐα; Και γιατί ο όρος συχνά συνδέεται με την παραφροσύνη; Σύμφωνα με τον οίκο Moncler, η μεγαλοφυΐα ορίζεται ως «πράξη ωριμότητας, όχι μια στάση ζωής, ή νίκης. Για τον Moncler, οι ιδιοφυΐες πρέπει να γιορτάσουν, οπότε η μάρκα πολυτελείας έκανε ακριβώς αυτό με το νέο λανσάρισμα της εκστρατείας «Genius Is Born Crazy» με πρωταγωνιστή τον Γούιλ Σμιθ και την πρώτη εκστρατεία μόδας του ηθοποιού.
«Η εκστρατεία« Genius is Born Crazy »αναδεικνύει τις εντάσεις και τις πολυπλοκότητες στο μυαλό μιας ιδιοφυΐας, πιέζοντας πέρα από το πεδίο και τις εικόνες της επικοινωνίας», εξηγεί το εμπορικό σήμα σε δελτίο τύπου. «Ως μάρκα, η δύναμη του Moncler έγκειται στην αίσθηση της συνεχούς εξέλιξης, στην ένταση να ξεπεράσει τα όρια του συνηθισμένου».
Φωτογράφος της καμπάνιας ήταν ο Τιμ Γουόκερ και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
- Τζάρεντ Άιζακμαν: Σύμμαχος του Μασκ αναλαμβάνει διοικητής της NASA με το βλέμμα στη Σελήνη και τον Άρη
- ΒΗΜΑ: Έρχεται αυτή την Κυριακή με συναρπαστικές προσφορές
- Στη φυλακή 54χρονος λογιστής για την απάτη στον ΟΠΕΚΕΠΕ
- Το Betsson Super Cup ζωντανά στο MEGA
- Antony Price – Ο 80χρονος σχεδιαστής των Duran Duran και Roxy Music αποχαιρέτησε τη ζωή μετά το τελευταίο σόου του
- Επανάσταση στη αθλητική δικαιοσύνη; Ο Γενικός Εισαγγελέας της ΕΕ δικαιώνει τον Ανιέλι





