Όταν η νεκρή φύση του Καραβάτζο έγινε «πλαστική»
Το πρότζεκτ είναι η αντίδραση των τεσσάρων Ισπανών αρχιτεκτόνων στον εντυπωσιακό όγκο πλαστικού που παράγεται κάθε χρόνο και το συγκλονιστικά μεγάλο χρονικό διάστημα που απαιτείται για τη βιοδιάσπαση αυτών των υλικών.
Μια σειρά εικαστικών έργων για τη χρήση του πλαστικού, μέσω μιας επανερμηνείας κάποιων από τις πιο διάσημες «Νεκρές Φύσεις» της δυτικής παράδοσης της ζωγραφικής, παρουσίασε η ομάδα Quatre Caps. Το πρότζεκτ είναι η αντίδραση των τεσσάρων Ισπανών αρχιτεκτόνων στον εντυπωσιακό όγκο πλαστικού που παράγεται κάθε χρόνο και το συγκλονιστικά μεγάλο χρονικό διάστημα που απαιτείται για τη βιοδιάσπαση αυτών των υλικών.
Η σειρά «Όχι ζωή, πλέον» επανερμηνεύει και αναπαράγει έργα κλασικών μαιτρ, όπως του Καραβάτζο και του Μονέ, και τα φέρνει σε σύγχρονο περιβάλλον, ως εάν να ζούσαν σήμερα οι ζωγράφοι. Η Quatre Caps επιθυμεί να ορίσει εκ νέου τη «Νεκρή Φύση» ως ένα ζόμπι ή μια «τυλιγμένη» ζωή, φέρνοντας προϊόντα κατευθείαν από το σουπερμάρκετ στο photoshop.
Οι εικόνες υπογραμμίζουν το παράλογο στη συσκευασία της τροφής μας: από το πλαστικό διχτάκι που καλύπτει το πεπόνι με τη σκληρή φλούδα ως τις φέτες πορτοκαλιού που προσφέρονται, με τη φλούδα, σε πλαστικό δοχείο.
Η καλλιτεχνική πρόταση των Bernat Ivars, Dídac Sendra, Juan Suay και Miguel Tomás είναι ένας στοχασμός για την κατεύθυνση που παίρνει η καταναλωτική κοινωνία και την ασυνείδητη στάση μας απέναντι στους φυσικούς πόρους, καθώς επιζητούμε τη μέγιστη άνεση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ουκρανία: Νέα ρωσική επίθεση στην Οδησσό – Στο στόχαστρο πλοίο και λιμενικές υποδομές
- Στα «ΝΕΑ» της Τρίτης: Αν ταξιδέψετε…
- Στο στόχαστρο η Binance για λειτουργία ύποπτων λογαριασμών
- Γιατί οι επενδυτές ποντάρουν στην πυρηνική σύντηξη ενώ παραμένει ακατόρθωτη
- Οι μεγάλοι νικητές και χαμένοι των αγορών το 2025
- Apptronik: Ένα ανθρωποειδές ρομπότ με «DeepMind» – Εκπαιδεύεται να κάνει… τα πάντα






