Μετά την ανανέωση της γκάμας μοντέλων, Ultimate Series, με την αγωνιστικών προδιαγραφών Senna και την εξωτική, τριθέσια Speedtail, η McLaren προχωρά στην αναβάθμιση των μοντέλων που βρίσκονται πιο κοντά στη βάση της γκάμας, αποκαλύπτοντας την 720S Spider.

Χάρη στον πλήρη ανασχεδιασμό της ανοιγόμενης οροφής και του σχετικού μηχανισμού, οι μηχανικοί της McLaren κατάφεραν να περιορίσουν το βάρος της συγκεκριμένης κατασκευής σε 49 κιλά, με το συνολικό βάρος της 720S Spider να σταματά σε 1.332 κιλά, μέγεθος που, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, την καθιστά κατά 88 κιλά ελαφρύτερη από «τον κοντινότερο ανταγωνιστή της» τον οποίο αν και η βρετανική φίρμα δεν κατονομάζει, πρόκειται για την Ferrari 488 Spider.

Πέρα από την σύγκριση με τα μεγέθη του ανταγωνισμού, αξίζει να σημειωθεί ότι χάρη στις βελτιώσεις, η 720S Spider υπόσχεται τον ίδιο ακριβώς χρόνο επιτάχυνσης (2,9 δευτερόλεπτα) από 0-100 χλμ./ώρα με την coupe εκδοχή της. Αντιθέτως είναι κατά τι βραδύτερη (1/10 του δευτερολέπτου στη διαδικασία 0-200 χλμ./ώρα την οποία ολοκληρώνει σε 7,9 δευτερόλεπτα. Τα μεγέθη επιδόσεων, συμπληρώνει μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 325 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της νέας, πλήρως ανθρακονημάτινης οροφής της, σύμφωνα με τις συστάσεις μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε μόλις 11 δευτερόλεπτα ενώ η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Επίσης, η McLaren αναφέρει ότι η νέα οροφή έχει επιφέρει σημαντικά οφέλη και σε επίπεδο ηχομόνωσης παρομοιάζοντας τον θόρυβο που φιλτράρεται όταν είναι κλειστή με τα επίπεδα θορύβου σε μια βιβλιοθήκη.

Παράλληλα, για όσους το επιθυμούν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής πανοραμικής ηλιοροφής με ηλεκτροχρωματικής τεχνολογίας γυαλί που μεταβάλλει τη διαπερατότητα του στο φως με το πάτημα ενός κουμπιού.

Στο επίκεντρο της 720S βρίσκεται ο γνώριμος V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 710 ίππων και 770 Nm ροπής, η οποία μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός SSG κιβωτίου επτά σχέσεων ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη δυνατότητα παραμετροποίησης μιας σειράς ρυθμίσεων που αφορούν την ανάρτηση, την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου μέσω της επιλογής προγραμμάτων, Comfort, Sport και Track.