Η βρετανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της Speedtail, του μοντέλου που ορίζει ως «απευθείας απόγονο» της θρυλικής F1 και η οποία, προβάλλοντας την αεροδυναμική υπεροχή έναντι της ωμής δύναμης σχεδιάζει να «αντιπαρατεθεί» με εγνωσμένου κύρους supercars μεταξύ των οποίων η Bugatti Chiron.

Με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 402 χλμ./ώρα και τιμή που ξεκινά από το 1,97 εκ. ευρώ, η Speedtail φιλοδοξεί να αποτελέσει εφαλτήριο για μια νέα εποχή για τους Βρετανούς όπου τον πρώτο λόγο έχει η αεροδυναμική «εκζήτηση».

Αρκεί μια ματιά στη δακρυόσχημη σιλουέτα και στις εξωτερικές ανθρακονημάτινες επιφάνειες της Speedtail για να αντιληφθεί κανείς την έμφαση που έχουν δώσει οι σχεδιαστές του Woking σε αυτόν τον τομέα.

Πέρα από τα προφανή του αεροδυναμικού σχήματος, η Speedtail διαθέτει πλείστες λεπτομέρειες που καταδεικνύουν την προσπάθεια και την μελέτη που έχει γίνει σε όρους αεροδυναμικής όπως π.χ. τα καλύμματα των μπροστινών τροχών τα οποία διοχετεύουν τη ροή αέρα, στο πλήθος αεροδυναμικών καναλιών του αμαξώματος που έχουν σχεδιαστεί για αυτό το σκοπό.

Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, το βρετανικό hyper GT, όπως το αποκαλεί η McLaren, αντικαθιστά τους παραδοσιακούς καθρέπτες με πτυσσόμενες κάμερες οι οποίες μεταδίδουν εικόνες στην πληθώρα οθονών του εσωτερικού.

Κατά το πρόγραμμα οδήγησης «Velocity» οι κάμερες «καταδύονται» στο αμάξωμα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι με την ενεργοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος, η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος μειώνεται κατά επιπλέον 3,5 εκατοστά.

Την σοφιστικέ αεροδυναμική εικόνα του αυτοκινήτου συμπληρώνει ένα σετ ενεργών πτερυγίων στο πίσω τμήμα τα οποία κινούνται αναλόγως με τις απαιτήσεις, είτε παρέχοντας περισσότερη κάθετη δύναμη και επιπλέον ευστάθεια κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης είτε συνδράμοντας στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής ταχύτητας.

Αν και η McLaren δεν δημοσιοποιεί προδιαγραφές για το μηχανικό σύνολο που την εξοπλίζει, σύμφωνα με πληροφορίες τα «σπλάχνα» της φιλοξενείται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συνόλου που εφοδιάζει την P1 και το οποίο συνδυάζει την παρουσία του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 βενζινοκινητήρα 4,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, και στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει συνδυαστική ισχύ 1.050 ίππων.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η Speedtail υπόσχεται να επιταχύνει από 0-300 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα.

Όπως και το θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του ’90 που αποτελεί το σημείο αναφοράς, η Speedtail είναι τριθέσια, φέρνοντας στο επίκεντρο την θέση του οδηγού και τις θέσεις των επιβατών σε τριγωνική διάταξη προς τα πίσω.

Την εικόνα συμπληρώνουν μια σειρά από αποθηκευτικούς χώρους στο ρύγχος και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου ενώ, οι 106 ιδιοκτήτες οι οποίοι έχουν ήδη κατοχυρώσει τα «αντίτυπα» τους θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν bespoke σετ αποσκευών ειδικά σχεδιασμένο για τους παραπάνω χώρους.

Πλην της ιδιάζουσας τριθέσιας διάταξης, το εσωτερικό της Speedtail απηχεί το τίμημα που καλούνται των 1,97 εκ. ευρώ που καλούνται οι ιδιοκτήτες της, διαθέτοντας οθόνες αφής σε όλη την έκταση του ταμπλό, ενώ οι διακόπτες για τον έλεγχο των παραθύρων αλλά και για τις ρυθμίσεις των παραμέτρων του αυτοκινήτου φιλοξενούνται στην οροφή. Το σύνολο των γυάλινων επιφανειών είναι ηλεκτροχρωματικές με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει το βαθμό διαπερατότητας τους από το ηλιακό φως.

Σε ό,τι αφορά την άφιξή της, οι 106 ιδιοκτήτες της αναμένεται να πάρουν στα χέρια τους τις πρώτες Speedtail, στις αρχές 2020.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο