H βρετανική φίρμα επιβεβαίωσε την προσθήκη μιας αμιγώς αγωνιστικής έκδοσης της Senna με τα διακριτικά GTR η οποία θα ενσωματώσει μια σειρά βελτιώσεων που θα της εξασφαλίσουν υψηλότερες επιδόσεις προορισμένες για περιβάλλον πίστας.

Αν και η McLaren, δημοσιοποιεί επί του παρόντος μόνο ένα σκίτσο από την νέα πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Senna, η παρουσία της GTR ως πρωτοτύπου στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2018, έδωσε μια σαφή εικόνα για τις προθέσεις των Βρετανών.

Έτσι, όπως άφησαν να εννοηθεί τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου που προηγήθηκε, η Senna GTR θα διαθέτει μια σειρά από αναβαθμισμένα όσο και θεαματικά ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Σύμφωνα μάλιστα με τις συστάσεις ο συνδυασμός του αεροδυναμικού διαχύτη και της αεροδυναμικής πτέρυγας θα είναι ικανός να παραγάγει κάθετη δύναμη 1.000 κιλών.

Η Senna GTR θα επωφεληθεί επίσης και από μεγαλύτερα μετατρόχια μπροστά και πίσω ενώ τους τροχούς θα περιβάλλουν slick ελαστικά με την υπογραφή της Pirelli και σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και τις βελτιώσεις σε επίπεδο αεροδυναμικής, θα έχουν ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη δύναμης που θα ξεπερνά τα 3G κατά την επιβράδυνση.

Όπως υποθέτει κανείς, από το πρόγραμμα ενδελεχούς βελτίωσης δεν θα εξαιρεθεί η ανάρτηση η οποία θα εξακολουθεί να αποτελείται από διπλά ψαλίδια, επωφελούμενη ωστόσο από νέα γεωμετρία, νέες αντιστρεπτικές δοκούς και ελατήρια.

Στο επίκεντρο της Senna GTR, αναμένεται να βρεθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 η οποία θα αυξήσει την ισχύ του κατά 25 ίππους, με το συνολικό μέγεθος να διαμορφώνεται σε περίπου 825 ίππους.Βελτιώσεις αναμένεται να γίνουν και προκειμένου να μειωθεί το βάρος της αγωνιστικής έκδοσης το οποίο αναμένεται να περιοριστεί κάτω από τα 1.198 κιλά της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της Senna, εξασφαλίζοντας συνδυαστικά και με την αύξηση ισχύος βελτιωμένη αναλογία κιλών/ίππο.

Για τον σκοπό αυτό αναμένεται να θυσιαστούν στοιχεία όπως οι αερόσακοι, η οθόνη του infotainment, η αναδιπλούμενη δύο όψεων οθόνη για τον πίνακα οργάνων ενώ το τιμόνι θα αντικατασταθεί από ένα νέο αγωνιστικών προδιαγραφών.

Εξάλλου όπως επισημαίνει, ο επικεφαλής της Mclaren, Mike Flewitt «Η αγωνιστικών προδιαγραφών McLaren Senna GTR, θα προσφέρει περισσότερη ισχύ, περισσότερη ευελιξία και ευστάθεια, περισσότερη κάθετη δύναμη και εν τέλει ταχύτερους χρόνους σε περιβάλλον πίστας. Ο πολύ περιορισμένος αριθμός πελατών που θα την αποκτήσει, θα έχει πρόσβαση σε μια εμπειρία οδήγησης που είναι ό,τι κοντινότερο υπάρχει σε αγωνιστικό χωρίς απαραιτήτως να βρεθεί στο grid».

Η Senna GTR θα κατασκευαστεί σε μόλις 75 αντίτυπα, η παραγωγή των οποίων θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2019 αμέσως μετά τη λήξη παραγωγής της απλής έκδοσης της Senna. Σύμφωνα με την πάγια τακτική της McLaren αλλά και γενικότερα των αυτοκινήτων του είδους έχουν ήδη προαγοραστεί με κόστος 1,1 εκ. στερλίνες.