Πριν από τις πασαρέλες Άνοιξη / Καλοκαίρι του 2019, η Pantone δήλωσε μια χούφτα χρωμάτων που θα ήταν τα χρώματα της εποχής. Μεταξύ αυτών: το Aspen Gold. Η κίτρινη απόχρωση της καρυδιάς, μαζί με μια σειρά από άλλες αποχρώσεις δόθηκαν από την Pantone σαν τα νέα χρώματα της σεζόν.

Η Pantone, που ιδρύθηκε στη Νέα Υόρκη την δεκαετία του 1950 ως εμπορική εταιρεία εκτύπωσης της M & J Levine Advertising, είναι σήμερα γνωστή για τη δημιουργία ενός τυποποιημένου και καταλογογραφημένου συνόλου χρωμάτων και την παροχή υπηρεσιών σε ένα ευρύ φάσμα εταιρειών σε σχέση με αυτά.

Η Pantone το θέτει  πως  «βοηθάμε τις εταιρείες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με το χρώμα για τα εμπορικά σήματα ή τα προϊόντα τους».

Για πολλά χρόνια, η εταιρεία κυκλοφορούσε υλικά σχετιζόμενα με την πρόβλεψη χρωμάτων για την συνεχώς αυξανόμενη ομάδα πελατών της, καθώς και το χρώμα της χρονιάς, «Μια εκστρατεία μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην προσέλκυση νέων πελατών, σε κάθε βιομηχανία όπου το χρώμα έχει σημασία ».

Ενώ αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια, γίνεται όλο και πιο προφανές ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εμπορικών σημάτων βασίζεται πολύ προσεκτικά στις πληροφορίες που τους παρέχονται από την Pantone  και άλλες εταιρείες πρόβλεψης τάσεων, όπως το WGSN με έδρα τη Νέα Υόρκη, για να υπολογίσουμε όχι μόνο ποιες αποχρώσεις θα είναι πιο σημαντικές για τους καταναλωτές σε προσεχείς σεζόν, αλλά και τι υφάσματα, υφές, εκτυπώσεις, γραφικά και άλλα στοιχεία σχεδιασμού θα ενδιαφέρουν το καταναλωτικό κοινό.

Αρκετές συλλογές πήραν σοβαρά υπόψη τους  το Aspen  gold και οι χρυσές συλλογές που παρουσιάζονται για την άνοιξη /  καλοκαίρι του 2019 είναι βασισμένες στην συγκεκριμένη απόχρωση και η εταιρεία είναι σωστή ως προς την πρόβλεψη και την δημιουργία της χρωματικής της τάσης.

Θα μπορούσε πιθανώς να υποστηριχθεί ότι μια μεγάλη ποικιλία εμπορικών σημάτων παίρνει τις πληροφορίες που τους παρέχονται περισσότερο ως υπαγόρευση του τι να δείξει από τις προβλέψεις για το τι θα μπορούσε να έρθει. Αυτό είναι ένα σημείο που τέθηκε σε σχέση με τις «προβλέψεις» της Pantone. Υπακούει άραγε η μόδα σε τέτοιες επιταγές;

«Οι άνθρωποι χρειάζονται πάντα επιβεβαίωση. Ακόμα κι αν είστε τόσο ισχυροί όσο ο όμιλος Zara, χρειάζονται μια έμπνευση », δήλωσε ο Tom Vanderbilt, μέλος της ανώνυμης ομάδας επιλογής χρωμάτων της Pantone, για το 2012. Ο Mikel Cirkus, επικεφαλής της Conceptual Design Group, δήλωσε ομοίως με τον Vanderbilt ότι ο πολλαπλασιασμός των ενδυμάτων και των αξεσουάρ που φέρουν τα χρώματα της Pantone μετά τη μεγάλη αποκάλυψή τους δεν είναι σύμπτωση. «Δεν είναι καν πρόβλεψη στο μυαλό μου, είναι κάτι που υπαγορεύει η εταιρεία. »