KIA Proceed: Οι εκκεντρικές διαδρομές της πρακτικής έκδοσης
Η κορεατική φίρμα έδώσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής της πρακτικότερης έκδοσης της τρίτης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της, το οποίο, θα τηρήσει την υπόσχεση της σχεδιαστικής εκκεντρικότητας και θα υιοθετήσει τα διακριτικά Proceed.
Ήδη από την αποκάλυψη του πρωτότυπου Proceed, στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης η ΚΙΑ κατέστησε σαφές ότι προτίθεται να δώσει μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα shooting brake σχεδιαστική διάσταση στην πρακτικότερη εκδοχή της νέας γενιάς του μικρομεσαίου της μοντέλου.
Και όπως αφήνει να εννοηθεί το πρώτο teaser της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία θα αποκαλυφθεί διαδικτυακά στα μέσα Σεπτεμβρίου, και θα πραγματοποιήσει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στη διεθνή έκθεση του Παρισιού, η κορεατική φίρμα σκοπεύει να τηρήσει την σχεδιαστική υπόσχεση του πρωτοτύπου που προηγήθηκε.
Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες που προκύπτουν από την πρώτη εικόνα του, το Proceed -όπως ονομάζεται πλέον η πρακτικότερη έκδοση του κορεατικού μικρομεσαίου μοντέλου- ενσωματώνει ανάλογου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα με το Ceed αλλά με τη διαφορά ότι το φως φρένου εκτείνεται σε όλη την έκταση του πίσω τμήματος, μιμούμενο το πρωτότυπο που ανέλαβε να δώσει τις πρώτες συστάσεις.

KIA Proceed Concept
Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν επίσης, συγκαταλέγεται το spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ το οποίο ενσωματώνει ένα τριγωνικό φως φρένου.
Όπως και η hatchback έκδοση, έτσι και το Proceed αποτελεί προϊόν σχεδιασμού και εξέλιξης του ευρωπαϊκού κέντρου της ΚIA, όντας προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της ευρωπαϊκής αγοράς και του τοπικού οδικού δικτύου, ενώ οι επίσημες συστάσεις αναφέρουν ότι δημιουργήθηκε για να «προσφέρει έναν απαράμιλλο συνδυασμό σχεδίασης και πρακτικότητας».
Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, αν και προς το παρόν η ΚΙΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία, κινητήρες και κιβώτια αναμένεται να είναι κοινά με την ήδη γνωστή πεντάθυρη έκδοση του.
Έτσι, εφαλτήριο για την γκάμα του Proceed αναμένεται να αποτελέσει ο κινητήρας βενζίνης 1,4 λίτρου με ισχύ 100 ίππων, δίνοντας την σκυτάλη στο νέο τρικυλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου ισχύος 120 ίππων.
Ψηλότερα στην γκάμα θα βρίσκεται ο επίσης νέος κινητήρας βενζίνης 140 ίππων ο οποίος προσφέρει τη δυνατότητα συνδυασμού του με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων ενώ εκκρεμεί και η άφιξη της GT έκδοσης η οποία αναμένεται να έλθει σε δεύτερο χρόνο προσφέροντας ισχύ 200 ίππων.
Τις επιλογές πετρελαίου αναμένεται να εξοπλίσει μοτέρ χωρητικότητας 1,6 λίτρων με ισχύ από 115 έως 136 ίππων.
- World Athletics: Τέλος στην αδικία των διαδρόμων
- Αλέξανδρος Κοψιάλης: «Είμαι 120 κιλά, άμα συνεχίσω θα φράξουν όλα»
- Gen Alpha μεγαλώνει στο χάος της παραπληροφόρησης – Ενημερώνεται, δυσπιστεί, αγχώνεται για το μέλλον
- Κεντρική Μακεδονία: Στα αγροτικά μπλόκα στην Κεντρική Μακεδονία κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ
- Δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις του Δήμου Πειραιά για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
- Έρευνα στην Τουρκία για τα στημένα παιχνίδια – Συνελήφθησαν παίκτες των Φενέρμπαχτσε και Γαλατασαράι
- Ευλογιά προβάτων: Τα ποσά και οι δικαιούχοι των αγροτικών αποζημιώσεων για το χαμένο εισόδημα
- «Οι εθελοντές είναι συχνά οι πρώτοι που δρουν σε στιγμές κρίσεων»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)










































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442