Αν και η βαυαρική φίρμα έχει προγραμματίσει τα αποκαλυπτήρια της κορωνίδας της γκάμας εκδόσεων της νέας Μ5 με το επιπλέον εξοπλιστικό πακέτο Competition Package και τις πλείστες βελτιώσεις του για τις 8 Μαΐου, οι προδιαγραφές της αρτιότερα από πλευράς επιδόσεων εξοπλισμένης έκδοσης της Μ5 ήρθαν τελικά –λίγο- νωρίτερα στο προσκήνιο.
Σύμφωνα με αυτές η M5 Competition Package θα επωφεληθεί από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του biturbo V8 των 4,4 λίτρων προσφέροντας επιπλέον 25 ίππους και 50 Nm ροπής με την συνολική ισχύ να διαμορφώνεται σε 625 ίππους και 800 Nm ροπής.
Τα παραπάνω αναβαθμισμένα μεγέθη, αναμένεται να περικόψουν κατά 1/10 του δευτερολέπτου τον χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση του sprint από 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος μειώνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την μέγιστη ταχύτητα, ωστόσο δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα κινηθεί πάνω από τα 305 χλμ./ώρα τα οποία προσφέρει η M5 με το M Driver Package.
Πλην των βελτιώσεων που άπτονται των μεγεθών η M5 Competition Package επωφελείται επίσης και από ένα πιο σπορ προδιαγραφών σύστημα εξαγωγής και μια πιο σφιχτή ανάρτηση η οποία αναμένεται να μειώσει την απόσταση από το έδαφος.
Στην εξίσωση του Μ Competiton Package συμπεριλαμβάνεται επίσης ένα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα κάλυμα κινητήρα καθώς και πλείστες σχεδιαστικού χαρακτήρα λεπτομέρειες σε όλο το αμάξωμα που θα καταμαρτυρούν την ιδιαιτερότητα της έκδοσης.
Αυτό που προς το παρόν δεν φαίνεται να συμπεριλαμβάνεται στις προδιαγραφές του Competition Package για την Μ5 –αν και αυτό μένει να αποδειχθεί στην πράξη- είναι τα κεραμικά δισκόφρενα τα οποία θα διατίθενται ως προαιρετική επιλογή όπως άλλωστε και η δυνατότητα εξοπλισμού της με ελαφρύτερο, εξολοκλήρου κατασκευασμένο από τιτάνιο, σύστημα εξαγωγής.