Τι κρατά ανοιχτές ακόμη τις μπάρες του μετρό
Σήμερα, 28 Φεβρουαρίου, έπρεπε σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς 1,2 και 3 του μετρό, ωστόσο τεχνικά και επιμέρους προβλήματα θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση του μέτρου.
Σήμερα, 28 Φεβρουαρίου, έπρεπε σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς 1,2 και 3 του μετρό, ωστόσο τεχνικά και επιμέρους προβλήματα θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση του μέτρου. Προβλήματα στα συστήματα ασφάλειας, μειωμένο προσωπικό αλλά και καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα βγάζουν εκτός χρονοδιαγράμματος το υπουργείο, που εξετάζει την τμηματική παράδοση των σταθμών.
Ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης είχε ορίσει τη σημερινή μέρα ως την επίσημη έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά σύμφωνα με τους εργαζομένους κάτι τέτοιο είναι ακόμα αδύνατον. Μπορεί τα προβλήματα με την έκδοση των καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους και ΑμΕΑ να έχουν λυθεί αλλά σύμφωνα με τα όσα εξηγούν οι εργαζόμενοι στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Αντίστοιχα προβλήματα προκαλούνται και με το μειωμένο προσωπικό στους σταθμούς του μετρό το οποίο καλείται να ενημερώνει τους επιβάτες για το πώς θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά και να λύνει με διάφορους τρόπου την έλλειψη σε αναλώσιμα υλικά, ακόμα και εισιτήρια. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ πρέπει να υπάρχει ένα υπάλληλος σε κάθε είσοδο-έξοδο ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.
Ένας ακόμα παράγοντας που βγάζει εκτός χρονοδιαγράμματος το υπουργείο είναι οι φθορές που έχουν γίνει στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί. Σύμφωνα με το καταστατικό, η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται εντός 5 ημερών να έχει επιδιορθώσει τη ζημία αλλά η καθυστέρηση που έχει σημειωθεί δείχνει την τουλάχιστον κακή συνεννόηση ανάμεσα στους εμπλεκόμενους.
Αυτή τη στιγμή οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Αγιος Δημήτριος και Αιγάλεω με το υπουργείο να εξετάζει την τμηματική παράδοση των υπόλοιπων σταθμών.
in.gr
- Μαλακάσα: Οδηγός χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στις προστατευτικές μπάρες και σε λεωφορείο
- Δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω» – Το ηχητικό που ανατρέπει την ομολογία στην υπόθεση
- Τσερνόμπιλ: Η προστατευτική κατασκευή δεν μπλοκάρει πλέον τη ραδιενέργεια οκτώ μήνες μετά το πλήγμα
- Κακοκαιρία Byron: Συναγερμός στη Λάρισα – Πλημμύρισαν τα πρώτα σπίτια από την υπερχείλιση του Ενιπέα
- Ο Μπόρζες αποθέωσε τον Ιωαννίδη μετά από το Μπενφίκα – Σπόρτινγκ
- Ποιοτική απασχόληση: Για την εργασιακή Ιθάκη… είναι μακρύς ο δρόμος
- Γιατί και πώς να παίξετε με τον σκύλο σας
- Πιο αγγλικό δεν έχει – Θα γράψουν οι Oasis το κομμάτι για την επόμενη ταινία του Τζέιμς Μποντ;
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)

























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442