Χάρτινα Gucci, η τελευταία μόδα για τους νεκρούς του Χονγκ Κονγκ
Ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας Gucci έστειλε επιστολές σε καταστήματα του Χονγκ Κονγκ ζητώντας τους να πάψουν να πωλούν χάρτινες απομιμήσεις των προϊόντων του ως προσφορές για τους νεκρούς.
Ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας Gucci έστειλε επιστολές σε καταστήματα του Χονγκ Κονγκ ζητώντας τους να πάψουν να πωλούν χάρτινες απομιμήσεις των προϊόντων της ως προσφορές για τους εχθρούς.
Οι συγγενείς των νεκρών, λέει η παράδοση, οφείλουν να κρατούν ικανοποιημένους τους θανόντες προσφέροντάς τους φρούτα, εκλεκτά εδέσματα και χάρτινα αφιερώματα που καίγονται πάνω από τους τάφους για να φτάσουν στον άλλο κόσμο.
Όπως φαίνεται, οι πολυτελείς ιταλικές τσάντες και άλλα αξεσουάρ κρίνονται χρήσιμα ακόμα και στη μεταθανάτια ζωή. Εκτός από ρούχα και αξεσουάρ, αναφέρει το BBC, οι συγγενείς των νεκρών πλέον βάζουν φωτιά και σε χάρτινα σπορ αυτοκίνητα και επαύλεις με Δυτικό υπηρετικό προσωπικό.
«Σεβόμαστε απόλυτα το θέμα των κηδειών και πιστεύουμε ότι οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων δεν είχαν πρόθεση να παραβιάσουν το εμπορικό σήμα της Gucci» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Gucci Hong Kong, η οποία δείχνει να μην σκοπεύει να κινηθεί νομικά κατά των παραβατών.
Αν τα μαγαζιά συμμορφωθούν με το αίτημα της εταιρείας, οι συγγενείς των νεκρών ίσως επιτρέψουν σε πιο παραδοσιακά αφιερώματα, όπως ψεύτικα, φανταστικά χαρτονομίσματα με αστρονομική ονομαστική αξία.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ακραία καιρικά φαινόμενα στην Ευρώπη – Οι καύσωνες και οι πλημμύρες που σημάδεψαν το 2025
- Ευρώ: H Βουλγαρία στο κατώφλι του ενιαίου νομίσματος
- Γιώργος Μαζωνάκης: «Φτάνει! Η υπομονή είναι αρετή»
- Η AfD ετοιμάζεται να αλλάξει τη Γερμανία
- Απαγορεύσεις, AI slop και chatbots που δοξάζουν τον Χίτλερ: Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στα social media φέτος
- Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (27/12): Δράση με Stoiximan GBL και Premier League






