«Πώς να τον κάνω να κολλήσει» ήταν η φράση που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο ως κριτήριο αναζήτησης στο Google το 2015, τουλάχιστον στην κατηγορία των χρηστικών αναζητήσεων «Πώς να...». Το «πώς να βρω δουλειά», ήρθε πέμπτο.
«Πώς να τον κάνω να κολλήσει» ήταν η φράση που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο ως κριτήριο αναζήτησης στο Google το 2015, στην κατηγορία των χρηστικών αναζητήσεων. Το «πώς να βρω δουλειά», ήρθε πέμπτο.
Στο ετήσιο Year in Search, η Google προσπαθεί να προβάλει τα θέματα, τα μέρη και τις στιγμές που τράβηξαν την προσοχή του κόσμου καθόλη τη διάρκεια του έτους στην μηχανή αναζήτησης: τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις και τις αναζητήσεις που είχαν τη μεγαλύτερη κινητικότητα το 2015 σε σύγκριση με το 2014, που φανερώνουν τις στιγμές που είχαν σημασία για τους Έλληνες αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο.
Οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Ελλάδα περιλαμβάνουν μία πληθώρα θεμάτων από αθλητικά γεγονότα (Ευρωμπάσκετ 2015) μέχρι μουσική (eurovision 2015), πολιτική (Εκλογες 2015, Δημοψήφισμα, Βαρουφάκης, Σύριζα) και ταινίες (Fifty Shades of Grey).
Οι λέξεις-κλειδιά που είχαν τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.