Ξεκινάει η ριζική ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων WIND
Επένδυση 20 εκατομμυρίων ευρώ έως το τέλος του 2015 για να ανανεώσει και να αυξήσει τα καταστήματά της ανακοίνωσε η Wind Ελλάς, υποσχόμενη ότι το περιβάλλον, το προσωπικό αλλά και το ειδικό λογισμικό που έχει αναπτύξει για να εμφανίζει τις προτάσεις της σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη θα ικανοποιήσουν τους επισκέπτες.
Επένδυση 20 εκατομμυρίων ευρώ έως το τέλος του 2015 για να ανανεώσει και να αυξήσει τα καταστήματά της ανακοίνωσε η Wind Ελλάς, υποσχόμενη ότι το περιβάλλον, το προσωπικό αλλά και το ειδικό λογισμικό που έχει αναπτύξει για να εμφανίζει τις προτάσεις της σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη θα ικανοποιήσουν τους επισκέπτες.
Συγκεκριμένα, η Wind ανακοίνωσε ότι 12 ανανεωμένα καταστήματα εγκαινιάζονται τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, τα οποία θα αυξηθούν σε 40 πριν το τέλος του 2014. Τα καταστήματα είναι εξοπλισμένα με οθόνες αφής και λογισμικό που δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να κάνει τις επιλογές του στα προγράμματα σταθερής τηλεφωνίας, πρόσβασης στο Ίντερνετ και κινητής τηλεφωνίας ή να συγκρίνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διαθέσιμων smartphone. Τηλέφωνα και ταμπλέτες είναι διαθέσιμα και σε λειτουργία για την πρώτη ματιά.
«Η ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της WIND θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά καθώς η εταιρεία θα διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015», επισημαίνει η εταιρεία.
Ο Κώστας Τσαγκανός, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND Ελλάς δήλωσε σχετικά: «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανασυστήνουμε τη WIND στη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτόμο, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό.
» Η επένδυση που κάνουμε για τα νέα μας καταστήματα θα τονώσει την αγορά και παράλληλα θα δώσει στον έλληνα καταναλωτή μία εμπειρία διεθνούς επιπέδου» επεσήμανε ο κ. Τσαγκανός.
«Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του», κατέληξε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας.