Σας επισκέφτηκε τεχνικός ΟΤΕ με netbook και πενάκι;
Στην εισαγωγή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για τον λειτουργικό εκσυγχρονισμό των εργασιών πεδίου αποδίδει ο ΟΤΕ τα απτά οφέλη στην εξυπηρέτηση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, ADSL και VDSL σε όλη την Ελλάδα. Χάρη στο ίδιο σύστημα, ο ΟΤΕ γνωρίζει πως περισσότεροι από 2.300 τεχνικοί του ολοκληρώνουν καθημερινά 16.000 εργασίες και επισκέπτονται 4.000 πελάτες.
Στην εισαγωγή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για τον λειτουργικό εκσυγχρονισμό των εργασιών πεδίου αποδίδει ο ΟΤΕ τα απτά οφέλη στην εξυπηρέτηση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, ADSL και VDSL σε όλη την Ελλάδα. Χάρη στο ίδιο σύστημα, ο ΟΤΕ γνωρίζει πως 2.330 τεχνικοί του ολοκληρώνουν καθημερινά 16.000 εργασίες και επισκέπτονται 4.000 πελάτες.
Ο ΟΤΕ δηλώνει πως το αποτέλεσμα είναι ενδεικτικό «της νέας εποχής τεχνικής εξυπηρέτησης ΟΤΕ». Βασικό συστατικό, η χρήση netbook με οθόνη αφής από τους τεχνικούς. Εκεί, βλέπουν τις εργασίες που πρέπει να διαπεραιώσουν και καταγράφουν την εξέλιξη της διαδικασίας. Οι πελάτες τους οποίους επισκέπτονται όταν παραγγέλνουν νέες συνδέσεις τηλεφωνίας, ADSL ή VDSL, ή όταν κάνουν μεταφορά ή μετατροπή σύνδεσης, καλούνται να υπογράψουν στην οθόνη αφής του netbook, μια ψηφιακή υπογραφή που αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και με ασφάλεια, διαβεβαιώνει ο ΟΤΕ.
«Ήδη, οι πελάτες που έχουν εξυπηρετηθεί με το νέο τρόπο υλοποίησης αιτημάτων αναφέρονται με θετικά σχόλια στη διαδικασία ενώ οι πελάτες μεγαλύτερης ηλικίας δεν έδειξαν να έχουν δυσκολίες, αντίθετα ενθουσιάζονται από την ευκολία χρήσης της ηλεκτρονικής υπογραφής», μας μεταφέρει η εταιρεία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα ταχύτητα, ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στην εργασία. Εξοικονομούνται 1,1 τόνοι χαρτιού κάθε μήνα, 2.330 τεχνικοί ολοκληρώνουν 16.000 εργασίες καθημερινά και πάνω από 4.000 ραντεβού.