ΝΕL : Εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη γραμμή Πειραιάς-Χίο-Μυτιλήνη
Το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη γραμμή Πειραιάς-Χίο-Μυτιλήνη, μετά απο 40 χρόνια παραδοσιακής παρουσίας -από το 1972-, αφού όμως πρώτα εγκριθεί η δρομολόγηση του πλοίου «Εuropean Express», της θυγατρικής της εταιρείας, C Link Ferries, στον μειοδοτικό διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας για τα Δωδεκάνησα, εξετάζει η Nαυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου. Στελέχη της NEL, ανέφεραν ότι η εταιρεία έχει […]
Το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη γραμμή Πειραιάς-Χίο-Μυτιλήνη, μετά απο 40 χρόνια παραδοσιακής παρουσίας -από το 1972-, αφού όμως πρώτα εγκριθεί η δρομολόγηση του πλοίου «Εuropean Express», της θυγατρικής της εταιρείας, C Link Ferries, στον μειοδοτικό διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας για τα Δωδεκάνησα, εξετάζει η Nαυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Στελέχη της NEL, ανέφεραν ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη μια πολιτική ναύλωσης πλοίων και ταχυπλόων της, σε γραμμές του εξωτερικού.
Σημειώνεται ότι στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη, δραστηριοποιούνται αυτή τη στιγμή η NEL με το πλοίο «Εuropean Express», η Hellenic Seaways με το «Νήσος Χίος» και η Attica Group με το «Blue Star Patmos».
Στελέχη της ΝΕΛ εκτιμούν ότι έως τα τέλη Νοεμβρίου η επιτροπή εντάσεων του υπουργείου Ναυτιλίας θα έχει αποφανθεί για τη δρομολόγηση του πλοίου Εuropean Express της θυγατρικής της C Link Ferries, στον μειοδοτικό διαγωνισμό για τη γραμμή των Δωδεκανήσων.
Υπενθυμίζεται πως τα δρομολόγια προς τα νησιά των Δωδεκανήσων είναι επιδοτούμενα εν μέρη, σε αντίθεση με αυτά της γραμμής Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη.