Ο Paddy Hopkirk συγκρίνει τις εποχές των ράλι
Ο θρυλικός νικητής του Ράλι Μόντε Κάρλο 1964 με το Mini Cooper S κάθισε στο μπάκετ του συνοδηγού στο νέο MINI Countryman WRC και εξήγησε πόσο άλλαξαν τα ράλι και τα rallycars έπειτα από μισό αιώνα.
Μισό αιώνα μετά τα θαυμαστά του επιτεύγματα με το Mini Cooper S στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, όπως τη νίκη του στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 1964, ο Paddy Hopkirk κάθισε στο δεξί μπάκετ του νέου MINI Countryman WRC κι έπειτα από μια βόλτα με τον Kris Meeke συνέκρινε τις δύο διαφορετικές εποχές των ράλι!
Ο 77χρονος θρυλικός rallyman από τη Βόρεια Ιρλανδία δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC: «Ο Kris είναι πολύ καλός, πολύ ομαλός και το απόλαυσα. Ένα πράγμα που είχε και ήταν πολύ διαφορετικό ήταν ένας μεγάλος ψηφιακός αριθμός που του έλεγε ποια σχέση έχει στο κιβώτιο. Αυτό θα ήταν χρήσιμο στις μέρες μας, αλλά φυσικά δεν είχαμε τόσες πολλές ταχύτητες.
Μια άλλη μεγάλη διαφορά είναι ότι δεν ακουμπάει το συμπλέκτη – φρενάρει πάντοτε με το αριστερό πόδι. Το χειρόφρενο χρησιμοποιείται περισσότερο από όσο στις μέρες μας. Το εκμεταλλεύεται για να τοποθετεί το αυτοκίνητο σε υψηλές ταχύτητες, ενώ εμείς το χρησιμοποιούσαμε μόνο στις πολύ αργές στροφές. Η πρόσφυση είναι υπέροχη».
Σχετικά με την επιστροφή της MINI στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, συμπλήρωσε: «Ελπίζω ότι η MINI θα επαναφέρει τα ράλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Εκείνες τις μέρες τα ράλι έκαναν πρωτοσέλιδα, δεν θεωρούνταν απλά αγώνες αυτοκινήτου. Οδηγούσαμε για την πατρίδα μας, ήταν κάτι σαν Ολυμπιακοί Αγώνες. Είχαμε 27 εκατομμύρια τηλεθεατές όταν βρέθηκα σε ένα τηλεοπτικό σόου.
Όταν κέρδισα στο Μόντε Κάρλο δέχθηκα ένα τηλεγράφημα από τον Βρετανό πρωθυπουργό κι ένα από τον πρωθυπουργό της Βόρειας Ιρλανδίας. Φυσικά δεν οφειλόταν μόνο σε μένα, ήμουν τυχερός, ήμουν ένας ανταγωνιστικός οδηγός και είχαμε μια υπέροχη ομάδα. Είχαμε ένα μικρό αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Άλεξ Ισιγόνης και κέρδιζε αυτοκίνητα πολύ πιο ακριβά και μεγάλες ομάδες όπως η Citroen, η Mercedes και η Ford.
Εκείνη την εποχή οι Σκανδιναβοί φρέναραν με το αριστερό και είχαν συνηθίσει να οδηγούν στο χιόνι και τον πάγο με καρφιά. Αλλά σήμερα νομίζω ότι οι περισσότεροι κορυφαίοι οδηγοί είναι εξίσου ανταγωνιστικοί. Νομίζω ότι ο Kris είναι εξαιρετικός. Είναι ομαλός στην οδήγηση και θα κερδίσει καλά αποτελέσματα».
Ο Paddy Hopkirk δεν οδήγησε το νέο MINI Countryman WRC και είπε ότι αυτή ήταν δική του επιλογή: «Δεν θα το ήθελα, ευχαριστώ! Δεν θα με πείραζε να το δοκίμαζα την ώρα που δεν κοιτάει κανείς, αλλά όσο γερνάς οι αντιδράσεις σου αργούν, η όρασή σου εξασθενεί, όλα φεύγουν, και δεν θέλεις να γελοιοποιείσαι», κατέληξε.
auto.in.gr
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Απασχόληση: Ποιους κλάδους χτυπά πρώτα;
- Ξύπνησες στα άγρια χαράματα; Έξι τρόποι για να σε πάρει πάλι ο ύπνος
- «Καυτός» Ελ Κααμπί: Ο Μαροκινός έχει περισσότερα γκολ από πέντε ομάδες της Super League
- Καιρός: Συννεφιασμένος την Κυριακή με σημάδια βελτίωσης – Πότε και πού αναμένονται βροχές και χιόνια
- Νικολά Σαρκοζί: Μαρτυρία σε fast forward
- Μπρουνέλο Κουτσινέλι: Αστέρες του Χόλιγουντ τίμησαν τον Ιταλό μεγιστάνα της μόδας
- Απόδραση: Η επιστήμη ξέρει με ποιον είναι καλύτερο να πας ένα ταξίδι
- Περισσότερα από 6.000 ιατρικά λάθη κάθε χρόνο
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 07.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/milky-way-4006343_1920-1-315x220.jpg)












































![Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/jinim-3-315x220.jpg)


![Τουλάχιστον 23 νεκροί εξαιτίας πυρκαγιάς σε νυχτερινό κέντρο στην Ινδία στο κρατίδιο της Γκόα [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/goa-fire-315x220.jpg)













Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442