Το Ask.com παραδέχεται την ήττα του και εστιάζεται στις γυναίκες
Η μηχανή αναζήτησης Ask.com εγκαταλείπει τις προσπάθειες να εκθρονίσει το Google και εστιάζεται σε μια μικρότερη αγορά που αποτελείται από έγγαμες γυναίκες. Η εταιρεία θα απαντά πλέον σε απλές ερωτήσεις που αφορούν τη διασκέδαση, τις συνταγές μαγειρικής και τα μαθήματα των παιδιών.
36
Η μηχανή αναζήτησης Ask.com εγκαταλείπει τις προσπάθειες να εκθρονίσει το Google και εστιάζεται σε μια μικρότερη αγορά που αποτελείται από έγγαμες γυναίκες. Η εταιρεία θα απαντά πλέον σε απλές ερωτήσεις που αφορούν τη διασκέδαση, τις συνταγές μαγειρικής, τα χόμπι και τα μαθήματα των παιδιών.
Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης που ανακοινώθηκε το απόγευμα της Τρίτης, η αμερικανική εταιρεία απολύει 40 υπαλλήλους της, δηλαδή το 8% του δυναμικού της.
Η Ask έκανε το ντεμπούτο της το 1996 με την ονομασία AskJeeves και διαφήμιζε τον εαυτό της ως η μόνη μηχανή αναζήτησης που μπορούσε να απαντήσει σε ερωτήσεις διατυπωμένες σε φυσική γλώσσα αντί για λέξεις-κλειδιά. Οι απαντήσεις που έδινε, όμως, τις περισσότερες φορές ήταν άσχετες.
Έκτοτε η εταιρεία επένδυσε μεγάλα ποσά προκειμένου να τελειοποιήσει τη μηχανή αναζήτησης, χωρίς όμως ουσιαστικά αποτελέσματα.
Η Ask εξαγοράστηκε το 2005 από τον διαδικτυακό όμιλο InterActiveCorp για 2,3 δισ. δολάρια και τον φετινό Ιανουάριο ήταν η πέμπτη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στις ΗΠΑ (μετά τις Google, Yahoo, Microsoft και AOL με μερίδιο 4,5%.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ντεμπούτο για τον Μόρις στον Ολυμπιακό: Η 12άδα με τον Κολοσσό
- Φοινικούντα: «Ο γιος μου είναι αθώος» – Τι λέει ο πατέρας του 22χρονου που συνελήφθη
- Τσουκαλάς: Η διακυβέρνηση Μητσοτάκη διαιρεί σε δύο Ελλάδες – Οι λίγοι καλοπερνούν, οι πολλοί αγκομαχούν
- Τα δεδομένα για Μανδά: «Η Γιουβέντους εξετάζει σοβαρά την απόκτησή του»
- ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη: Ο κυνισμός και η αλαζονεία του δεν πείθει κανέναν πια, ούτε τους αγροτοσυνδικαλιστές της ΝΔ
- Λέξεις της χρονιάς 2025: τι αποκαλύπτουν για τις εμμονές της ψηφιακής εποχής


