Συμφωνία Microsoft-Κομισιόν για το νέο όνομα των Windows στην ΕE
Η Microsoft, που έχει κρίθηκε ένοχη για μονοπωλιακή συμπεριφορά στην ΕΕ, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι κατέληξε σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ονομάσει την ειδική έκδοση των Windows η οποία θα πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά Windows XP Ν (not with Media Player).
36
Η Microsoft, που έχει κρίθηκε ένοχη για μονοπωλιακή συμπεριφορά στην ΕΕ, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι κατέληξε σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ονομασία της ειδικής έκδοσης του λειτουργικού συστήματος Windows που θα πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά.
Οι νέες οικιακές και επαγγελματικές εκδόσεις θα ονομάζονται Windows XP Home Edition N και Windows XP Professional Edition N, με το «Ν» να σημαίνει «not with media player», δηλαδή χωρίς πρόγραμμα πολυμέσων.
Η ΕΕ επέβαλε πέρυσι στη Microsoft πρόστιμο 497 ευρώ επειδή η εταιρεία μεταξύ άλλων εκμεταλεύτηκε την κυριαρχία της στην αγορά λογισμικού για να αποκλείσει τους ανταγωνιστές της στο χώρο του λογισμικού πολυμέσων. Η νέα έκδοση όχι μόνο δεν περιλαμβάνει τον Media Player της Microsoft, αλλά συνεργάζεται καλύτερα και με ανταγωνιστικά προγράμματα όπως το Real Player.
Όπως δήλωσε από τος Βρυξέλλες ο δικηγόρος της Microsoft Χοράσιο Γκουτιέρεζ, η εταιρεία είχε προτείνει στην Κομισιόν εννέα ονόματα για τις νέες εκδόσεις, οι οποίες όμως απορρίφθηκαν όλες.
Η πρώτη επιλογή της Microsoft ήταν το όνομα «Windows XP Reduced Media Edition», δηλαδή Windows XP μειωμένων πολυμέσων. Η Κομισιόν έκρινε ότι η ονομασία αυτή θα αποθάρρυνε και θα παραπλανούσε τους καταναλωτές.
Η Microsoft έχει ανακοινώσει ότι τα νέα Windows δεν θα πωλούνται φθηνότερα.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press
- Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν τα ανήλικα παιδιά τους να κοιμούνται σε αυλή νεόκτιστου σπιτιού
- Οι Δήμοι απαιτούν ρόλο στον αναπτυξιακό σχεδιασμό και ρεαλιστικούς κανόνες
- «Μια νύχτα μόνο»: Τι θα δούμε στα επόμενα συγκλονιστικά επεισόδια στο ΜEGA
- Η αποστολή του Ολυμπιακού για το παιχνίδι με την Κηφισιά
- Άγνωστοι χάκαραν τη βρετανική κυβέρνηση – Οι υποψίες στο Πεκίνο
- Το MEGA φορά τα γιορτινά του – Η πιο ζεστή AI καμπάνια για τα Χριστούγεννα


