36

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon ξεκίνησε τη δοκιμαστική λειτουργία μιας νέας διαδικτυακής υπηρεσίας αναζήτησης: To A9.com βασίζεται στη μηχανή αναζήτησης του Google, αλλά επιπλέον παρέχει τη δυνατότητα εύρεσης φράσεων σε ψηφιοποιημένα βιβλία από τους καταλόγους του Amazon.

Η υπηρεσία αυτή, με την ονομασία «Search Inside the Book» (ψάξε μέσα στο βιβλίο) διατίθεται στο Amazon.com από τον περασμένο Οκτώβριο και, σύμφωνα με το Reuters, οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων βιβλίων.

Η A9.com Inc, θυγατρική της Amazon με έδρα το Πάλο Αλτο της Καλιφόρνια, παρέχει στο δικτυακό της τόπο νέες δυνατότητες: Μεταξύ άλλων, παρέχει μια εργαλειοθήκη που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν τους ορισμούς λέξεων και να κρατούν σημειώσεις για κάθε δικτυακό τόπο που εμφανίζεται στα αποτελέσματα της αναζήτησης, όπως ο αναγνώστης ενός βιβλίου σημειώνει στο περιθώριο των σελίδων.

Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στις σελίδες των αποτελεσμάτων είναι σχετικές με την αναζήτηση και παρέχονται από το Google, το οποίο συνεργάζεται με το Amazon εδώ και πάνω από έναν χρόνο.

Το Google παραμένει η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στο Διαδίκτυο, αν και ήδη έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό της νέας μηχανής του Google, στο μέλλον και της Microsoft.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ