Τρισδιάστατες διαφημίσεις ξεπηδούν από νέα οθόνη πλάσματος
Μια πρωτοποριακή οθόνη διαφημιστικών μηνυμάτων καταφέρνει να φέρει τα προϊόντα κυριολεκτικά πιο κοντά στον αγοραστή. Τρισδιάστατα μπουκάλια μπίρας φαίνονται να ξεπηδούν σε απόσταση ενός μέτρου από την οθόνη πλάσματος που παρουσίασε η αμερικανική X3D.
36
Μια πρωτοποριακή οθόνη προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων καταφέρνει να φέρει τα προϊόντα κυριολεκτικά πιο κοντά στον αγοραστή. Τρισδιάστατα μπουκάλια μπίρας φαίνονται να ξεπηδούν σε απόσταση ενός μέτρου από τη νέα οθόνη πλάσματος που παρουσίασε η αμερικανική X3D Technologies.
Σε αντίθεση με παλαιότερα συστήματα στερεοσκοπικής όρασης, η συσκευή της X3D δεν απαιτεί τη χρήση ειδικών γυαλιών. Οι αιωρούμενες τρισδιάστατες εικόνες είναι ορατές και με γυμνό μάτι υπό γωνία έως και 120 μοιρών.
Παρόμοιο σύστημα τρισδιάστατης απεικόνισης έχει εγκατασταθεί σε φορητούς υπολογιστές που παρουσίασε στην Ιαπωνία η Sharp πριν από μερικούς μήνες. Αν το κόστος της τεχνολογίας μειωθεί, οι οικιακές οθόνες και τηλεοράσεις θα μπορούσαν σύντομα να γίνουν τρισδιάστατες.
Πράσινα και κόκκινα φίλτρα
Προκειμένου ο θεατής να έχει την αίσθητη του βάθους, το δεξί και το αριστερό μάτι πρέπει να δέχονται ελαφρώς διαφορετικές εικόνες, οι οποίες προέρχονται από διαφορετικές γωνίες θέασης. Με βάση τις διαφορές αυτές, ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου εκτιμά την απόσταση και το σχήμα του αντικειμένου.
Σε παλαιότερα συστήματα απεικόνισης 3D, διαφορετικές εικόνες προβάλλονταν με πράσινο χρώμα για το ένα μάτι και με κόκκινο για το άλλο. Ο θεατής έπρεπε να φορά γυαλία με πράσινο φακό στο ένα μάτι (αυτό που δεν έπρεπε να δει την κόκκινη εικόνα) και κόκκινο στο άλλο.
Η X3D παρακάμπτει τα γυαλιά διαχωρίζοντας τις δύο εικόνες την ώρα που προβάλλονται στην οθόνη. Πρόκειται για μια συμβατική οθόνη πλάσματος, στην οποία το μπροστινό τζάμι έχει αντικατασταθεί από ένα πλέγμα με πράσινα και κόκκινα φίλτρα τα οποία καλύπτουν τα εικονοστοιχεία της οθόνης.
Η απόσταση μεταξύ κάθε κόκκινου και πράσινου φίλτρου έχει υπολογιστεί με βάση τη μέση απόσταση ανάμεσα στα ανθρώπινα μάτια. Το λογισμικό του συστήματος προβάλλει δυο ελαφρώς διαφορετικές εικόνες, από τις οποίες η μία εμποδίζεται από το πρώτο φίλτρο και η άλλη από το δεύτερο.
Η ταχύτατη εναλλαγή των εικόνων δημιουργεί έτσι την αίσθηση του βάθους. «Οι άνθρωποι σταματούν και μένουν έκπληκτοι από αυτό που βλέπουν» σχολιάζει ο Μάιλς Όουενς, διευθύνων σύμβουλος της X3D.
Οι πρώτες διαφημίσεις μπίρας σε 3D προβλήθηκαν στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας νωρίτερα τον Μάρτιο, ενώ τρισδιάστατες εικόνες σαμπουάν ήδη ξεπροβάλλουν από διαφημιστικές οθόνες πλάσματος 53 ιντσών στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Με 23 εκατομμύρια ευρώ ενισχύεται η μικρή επιχειρηματικότητα στη Δυτική Ελλάδα
- Αρχαία Ελληνικά: Η κλασική παιδεία δεν είναι μόνο θέμα αρχαίας γλώσσης
- Κλήρωσε η Φορολοταρία: Δείτε αν κερδίσατε έως και 50.000 ευρώ
- «Ο Παναθηναϊκός προσφέρει 10 εκατομμύρια ευρώ για τον Μανδά», λένε οι Ιταλοί
- Βανδάλισαν παιδική χαρά στη Χαλκίδα
- Πιτ Ντέιβιντσον: Πατέρας για πρώτη φορά – Το φύλο του μωρού και το όνομα που θα πάρει




