Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP, δοκιμές Χερέθ, 1η ημέρα: Πρόοδος με τις μοτοσικλέτες του 2009

MotoGP, δοκιμές Χερέθ, 1η ημέρα: Πρόοδος με τις μοτοσικλέτες του 2009

Με τις πρωτότυπες Honda RC212V και Yamaha M1 του 2009 οι Dani Pedrosa και Valentino Rossi σημείωσαν τους πρώτους χρόνους στη Χερέθ, την ώρα που ο Casey Stoner ήταν απλός θεατής μετά την εγχείρηση στον καρπό.

Περισσότερα από έξι δέκατα ταχύτερος όλων ήταν ο Dani Pedrosa της Repsol Honda την πρώτη μέρα των δοκιμών του MotoGP στην ισπανική πίστα της Χερέθ, την ώρα που ο Casey Stoner της Ducati ήταν απλός θεατής, λέγοντας ότι θα οδηγήσει ξανά σε λιγότερο από τρεις μήνες – μετά την επιτυχή εγχείρησή του στον καρπό.

Ενώ ο D. Pedrosa χρησιμοποιούσε αποκλειστικά την πρωτότυπη Honda RC212V του 2009, ο Valentino Rossi σημείωσε τον δεύτερο χρόνο δουλεύοντας τόσο με τη φετινή όσο και με τη νέα Yamaha M1. Ανάλογα μοίρασε το πρόγραμμά του την πρώτη μέρα στη Χερέθ και ο νέος αναβάτης της Repsol Honda, Andrea Dovizioso.

Οι αγωνιζόμενοι συνάντησαν στην πίστα της νοτιοδυτικής Ισπανίας χαμηλές θερμοκρασίες και ισχυρούς ανέμους, ωστόσο αυτά δεν τους εμπόδισαν να εκμεταλλευτούν την νέα άσφαλτο που στρώθηκε στην πίστα τον Αύγουστο για να κάνουν εξαιρετικά γυρολόγια.

Αφοσιωθήκαμε, κυρίως, στον κινητήρα είπε ο Dani Pedrosa. Όμως οι χαμηλές θερμοκρασίες μας ανάγκασαν να ξεκινήσουμε αργά το πρωί και να τελειώσουμε νωρίς το απόγευμα. Χρειάζομαι άλλη μια μέρα δοκιμών για να δώσω μια καλύτερη εκτίμηση για την αρκετά διαφορετική αναδιαμόρφωση του κινητήρα.

Επίσης, δουλέψαμε λίγο στο ηλεκτρονικό σύστημα για να βελτιώσουμε την είσοδο στη στροφή, κατέληξε ο Ισπανός.

Ο Valentino Rossi τόνισε: Δυστυχώς είχε αρκετό κρύο κι έτσι δεν είχαμε παρά μόνο τρεις ώρες στις οποίες μπορούσαμε να πάμε γρήγορα, αλλά καταφέραμε να κάνουμε αρκετή δουλειά. Είμαι ικανοποιημένος, διότι η απόδοσή μου ήταν καλή εξαρχής και ήμουν ταχύς όλη την ημέρα.

Δουλέψαμε ορισμένα διαφορετικά πράγματα στην μοτοσικλέτα του 2008 και κάναμε ορισμένες βελτιώσεις. Έπειτα δοκιμάσαμε νέα εξαρτήματα στη νέα πρωτότυπη μοτοσικλέτα και είμαι χαρούμενος διότι έκανα τον ταχύτερο γύρο μου με την καινούρια.

Η Bridgestone έφερε καλά ελαστικά εδώ και μέχρι στιγμής δεν βλέπω να υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους νέους κανονισμούς (σ.σ.: αποκλειστικά ενός προμηθευτή ελαστικών), κατέληξε ο γιατρός.

Στη Ducati, ο Casey Stoner παρακολουθούσε τις εξελίξεις από τον τοίχο των pits, καθώς βρίσκεται σε περίοδο αποθεραπείας μετά την εγχείρηση στην οποία υπεβλήθη στις 30 Οκτωβρίου στον καρπό του. Η επέμβαση ήταν απαραίτητη, έπειτα από έναν παλιό τραυματισμό του που υπέστη υποτροπή εξαιτίας της πτώσης του στο Μιζάνο.

Ο Αυστραλός είπε ότι η αποθεραπεία εξελίσσεται ομαλά, έπειτα από νέα ακτινογραφία που έκανε την Τρίτη (25/11) στη Μόντενα της Ιταλίας. Σε περίπου δύο εβδομάδες θα αρχίσει να γυμνάζει, ελαφρά, το χέρι του και αναμένεται να οδηγήσει ξανά μοτοσικλέτα σε λιγότερο από τρεις μήνες.

Είναι πολύ παράξενο να κάθομαι να βλέπω τις δοκιμές, αντί να συμμετέχω, είπε ο Stoner. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη περίοδος που θα περάσω χωρίς να οδηγήσω μοτοσικλέτα από τότε που ήμουν τριών ετών! Αναμφίβολα θα έχω πολλή όρεξη όταν γυρίσω στην πίστα τον Φεβρουάριο.

Οι γιατροί που είπαν ότι όλα πάνε καλά με τον καρπό μου και τώρα πρέπει απλά να περιμένω. Σύντομα θα αρχίσω να γυμνάζω λίγο το χέρι μου και αυτό είναι θετικό. Σε λίγες μέρες θα γυρίσω στην Αυστραλία και θα είναι ωραίο να βρεθώ στο σπίτι μου για λίγο, κατέληξε.

Ο Casey συμμετείχε στις αναλύσεις και στις συζητήσεις για τη βελτίωση της Ducati GP9, παρακολουθώντας τις δοκιμές με τους μηχανικούς της ομάδας και συζητώντας τόσο με τον τεχνικό διευθυντή Filippo Preziosi όσο και με τον νέο αναβάτη της ομάδας, Nicky Hayden.

Ο τελευταίος δήλωσε αρκετά ικανοποιημένος την πρώτη μέρα στη Χερέθ, παρότι σημείωσε μόλις τον δέκατο χρόνο. Είμαι αρκετά χαρούμενος με την αίσθηση που μου δίνει η μοτοσικλέτα, είπε ο Αμερικανός. Οι χρόνοι που έπεφταν κάθε φορά που έβγαινα στην πίστα και αυτό είναι θετικό, παρότι είμαι ακόμα μακριά από την κορυφή.

Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας αλλά γνωρίζουμε ότι η μοτοσικλέτα έχει τη δυναμική. Σήμερα δούλεψαν καλά και οι δύο τύποι ελαστικών που δοκιμάσαμε, αν και η μαλακή γόμα είναι προτιμότερη σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες. Δεν έχουν πρόβλημα ανθεκτικότητας και αρχίσω να συνηθίζω τα Bridgestone, κατέληξε.

MOTOGP – ΔΟΚΙΜΕΣ ΧΕΡΕΘ

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ – ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2008

1. Dani PedrosaRepsol Honda1:39.525
2. Valentino RossiFiat Yamaha1:40.135
3. Jorge LorenzoFiat Yamaha1:41.163
4. Colin EdwardsTech3 Yamaha1:41.390
5. Alex de AngelisHonda Gresini1:41.468
6. James ToselandTech3 Yamaha1:41.539
7. Andrea DoviziosoRepsol Honda1:41.655
8. Toni EliasHonda Gresini1:41.679
9. Niccolo CanepaAlice Ducati1:42.074
10. Nicky HaydenDucati1:42.098
11. Mika KallioAlice Ducati1:42.837
12. Sete GibernauOnde2000 Ducati1:42.943
13. Vittoriano GuareschiDucati1:43.642
14. Yuki TakahashiScot Honda1:44.360

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο