Περίπου οι μισές γυναίκες άνω των 40 ετών που υποβάλλονται σε μαστογραφία έχουν πυκνούς μαστούς. Ο πυκνός ιστός του μαστού καθιστά πιο δύσκολο τον εντοπισμό όγκων σε μια απλή μαστογραφία και πολλές φορές χρειάζεται πιο ακριβής απεικονιστική μέθοδος, όπως η μαγνητική τομογραφία.

Αυτή η πληροφορία περιλαμβάνεται στη νέα ιστοσελίδα της Bayer με τίτλο «Ας μιλήσουμε για τον Καρκίνο του Μαστού», η οποία εγκαινιάστηκε με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού.

Η νέα διαδικτυακή ενημερωτική πύλη επιχειρεί να ενδυναμώσει όλες τις γυναίκες και τους δίνει μέσα από αυτήν την ιστοσελίδα χρήσιμες πληροφορίες για τους παράγοντες κινδύνου, τις διαγνωστικές μεθόδους αλλά και τους μύθους σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, με στόχο να μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους.

Στόχος της Bayer Ελλάς είναι να συντροφεύει τον άνθρωπο σε όλο το ταξίδι για μία καλύτερη ζωή. Από την πρόληψη νοσημάτων και την αυτοφροντίδα, μέχρι την έγκαιρη και έγκυρη διάγνωση και την αντιμετώπιση πληθώρας νοσημάτων, η εταιρεία διαθέτει πλούσιο χαρτοφυλάκιο, καινοτόμων προϊόντων, μηχανημάτων και ψηφιακών λύσεων, ώστε να επιτύχει το όραμά της που είναι η επίτευξη της Υγείας για όλους.

«Η Bayer Ελλάς δεσμεύεται να στέκεται πάντα δίπλα στις γυναίκες και τα αγαπημένα τους πρόσωπα προκειμένου να αποκτήσουν καλύτερη κατανόηση της νόσου και των επιλογών του προσυμπτωματικού ελέγχου. Όσο νωρίτερα εντοπιστεί ο καρκίνος του μαστού, τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχει η θεραπεία», δήλωσε ο Νίκος Κουρεντζής, Επικεφαλής του Τμήματος Ακτινολογίας της Bayer για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ισραήλ. «Συνεργαζόμαστε τοπικά και διεθνώς με ομάδες ασθενών με καρκίνο του μαστού για την ευαισθητοποίηση και την έγκαιρη διάγνωση, που αποτελεί θεμέλιο για την επιτυχημένη αντιμετώπιση της νόσου», συμπλήρωσε.