Μόλις πριν από ένα χρόνο, ο Ζαν-Πολ Γκοτιέ πραγματοποίησε την τελευταία του συλλογή ραπτικής για την ομώνυμη ετικέτα του, προτού ο οίκος πάρει την απόφαση να προχωρήσει σε ένα μοντέλο επισκεπτών-σχεδιαστών, το οποίο θα έβλεπε διαφορετικές συνεργασίες κάθε σεζόν, επιτρέποντας στον σχεδιαστή να αποσυρθεί. Και τώρα, ο οίκος που αποθέωσε τον γαλλικό μαξιμαλισμό αποκάλυψε ότι αυτή η νέα στρατηγική θα είναι επίσης σε ισχύ για τις νέες συλλογές, οι οποίες επιστρέφουν αυτή τη σεζόν.

Ο οίκος Jean Paul Gaultier σταμάτησε να κάνει ρούχα πριν από έξι χρόνια για να επικεντρωθεί στην υψηλή ραπτική, αλλά αυτή η νέα στρατηγική θα επιτρέψει στο σπίτι να κυκλοφορήσει αρκετές έτοιμες για ένδυση συλλογές ετησίως, οι οποίες θα σχεδιαστούν από τους φιλοξενούμενους συνεργάτες και την ομάδα σχεδιασμού και ραπτικής που υπάρχει ήδη στον οίκο.

Νέα τακτική, νέα προοπτική

Σύμφωνα με το WWD, ο γαλλικός οίκος αποφάσισε να αλλάξει ψηφιακή στρατηγική στα read to wear ρούχα του, αποκαλύπτοντας ήδη τη νέα συλλογή αυτή την Παρασκευή, η οποία θα πουληθεί μέσω του νέου διαδικτυακού καταστήματος της μάρκας και μέσω του Ssense.com. Παρόλο που ο Γκοτιέ δεν είναι πλέον άμεσα υπεύθυνος για το σχεδιασμό των ρούχων, εξακολουθεί να συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την εταιρεία όπου έχει συμβουλευτική θέση και ασχολείται ιδιαίτερα με την επιλογή των φιλοξενούμενων σχεδιαστών.

«Εξακολουθεί να συνεργάζεται μαζί μας σε διαφορετικές πτυχές της μάρκας, αλλά δεν ήθελε να παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο σχεδιασμό της συλλογής πια», δήλωσε ο Antoine Gagey, γενικός διευθυντής του Jean Paul Gaultier στο WWD.  «Μας βοηθά ακόμα, δίνοντάς μας κάποια κατεύθυνση.»

Η πρώτη συλλογή του Jean Paul Gaultier της νέας εποχής θα αποκαλυφθεί και θα είναι διαθέσιμη για αγορά από αυτήν την Παρασκευή 28 Μαΐου.