H REPLAY – FASHION BOX SpA αντιδρά γρήγορα στην πανδημία
Κλείνοντας το 2020 με τζίρο 234.3 εκ. και αύξηση 10% στο πρώτο τρίμηνο του 2021
Η Fashion Box, η εταιρεία που κατέχει το brand Replay, έκλεισε το 2020 με πωλήσεις στα 234,3 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας πτώση μόλις -11,4% ως αποτέλεσμα της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που απαιτούνται για την αντιμετώπισή της. Τα EBITDA ανήλθαν στο 10% του κύκλου εργασιών.
Το 2020 σημειώθηκε αύξηση των εξαγωγών, φτάνοντας το 92% του κύκλου εργασιών, κατανεμημένου μεταξύ της Ευρώπης με 72% και του υπόλοιπου κόσμου με 20%, με ιδιαίτερη έμφαση στη Μέση Ανατολή και την Ασία.
Τέλος, αναλύοντας τις επιδόσεις της εταιρίας στα διάφορα κανάλια, το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2019, με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην Ανατολική Ευρώπη (+ 16%) και στη Βόρεια Ευρώπη (+ 15%).
Ως αποτέλεσμα των περιοριστικών μέτρων που κατέστησαν αναγκαία από την πανδημία, οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση, κατά 25% συνολικά σε σύγκριση με το 2019. Παρόλα αυτά η
- Πιρόλα: «Όταν παίζεις για τον Ολυμπιακό, η Ιστορία μιλάει από μόνη της – Θα υπέγραφα χίλιες φορές»
- Urban Storm Chasers: Το UA Phantom 4 Storm τρέχει μαζί σου σε κάθε στιγμή της πόλης
- Συνεχής βροχή και κρύο χάλασαν το… γλέντι στη Θεσσαλονίκη – Υποτονική η κίνηση στους δρόμους
- Ζήστε τις πιο λαμπερές και «viral» γιορτές στην Πάρνηθα Season XMAS στο Regency Casino Mont Parnes
- Το μέλλον της Ατλέτικο Μαδρίτης περνάει από τις Βρυξέλλες
- ΟΗΕ: Ο ναυτικός αποκλεισμός της Βενεζουέλας από τις ΗΠΑ παραβιάζει το διεθνές δίκαιο
