Παρόλο που ο ευρύτερος, άγριος κόσμος μας είναι γεμάτος χιλιάδες και χιλιάδες όλων των ειδών καταπληκτικά και μαγευτικά μέρη, πολλοί ταξιδιώτες ενθουσιώδεις, επηρεασμένοι από δημοφιλείς φιγούρες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, συχνά επιλέγουν να πάνε στα ίδια τουριστικά hotspot και να τραβήξουν τις ίδιες κλισέ φωτογραφίες, αντί να εξερευνήσετε ένα μέρος με τον δικό τους τρόπο.

Πρόσφατα, ένα κανάλι YouTube με το όνομα «100% Pure New Zealand» δημοσίευσε μια νέα διαφήμιση για τον τουρισμό γύρω από αυτό το ακριβές θέμα που έγινε αμέσως viral.

Σταματήστε να κάνετε ότι κάνουν οι influencers

Στη διαφήμιση πρωταγωνιστεί ο κωμικός Tom Sainsbury, ο οποίος εμφανίζεται ως μέλος της «Κοινωνικής Παρατηρητικής Ομάδας» και φαίνεται ότι ακολουθεί τουρίστες σε μερικά από τα πιο εμβληματικά hotspot της χώρας και τους εμποδίζει να τραβήξουν κλισέ φωτογραφίες. «Οι άνθρωποι βλέπουν αυτές τις φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσπαθούν να τις αντιγράψουν», λέει στο βίντεο.

Αποδεικνύεται ότι η νέα διαφήμιση αποτελεί μέρος της μακροχρόνιας εκστρατείας «Do Something New» της Νέας Ζηλανδίας, ενθαρρύνοντας τον εγχώριο τουρισμό και εξερευνώντας νέα μέρη.

«Παρατηρήσαμε ότι οι ίδιες φωτογραφίες ή πόζες συνεχίζουν να εμφανίζονται, ξανά και ξανά, ανεξάρτητα από την τοποθεσία», δήλωσε ο Bjoern Spreitzer στον γενικό διευθυντή του Τουρισμού NZ. «Υπάρχουν τόσα πολλά απίστευτα πράγματα να κάνουμε στη Νέα Ζηλανδία, πέρα ​​από τις κοινωνικές τάσεις.»

Δείτε το βίντεο