To GT-R αποτελεί ένα από τα πλέον αειθαλή αυτοκίνητα επιδόσεων που μπορεί να συναντήσει κανείς σήμερα με δεδομένο ότι η τρέχουσα γενιά του πρωτοεμφανίστηκε το 2007, επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη αντοχή στον χρόνο αλλά και τις συνήθεις επιταγές του lifestyle.

Αν και η διαδικασία εξέλιξης έχει επισήμως ξεκινήσει για τη νέα γενιά του, η Nissan αποφάσισε να δώσει στην R35 όπως είναι η κωδική ονομασία της νέας γενιάς, μια ακόμα ευκαιρία να αποχαιρετίσει το κοινό του όπως αρμόζει σε ένα θρύλο.

Έτσι, λίγο πριν την πρώτη εμφάνιση της νέας γενιάς του μοντέλου το 2022, το GT-R θα αξιωθεί μια ακόμα ειδική έκδοση με τα διακριτικά Final Edition η οποία αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 20 αντίτυπα αντλώντας επιρροές από το εξίσου ακριβοθώρητο όσο και πρόσφατο GT-R50 της Italdesign.

Στα στοιχεία που σίγουρα θα μιμηθούν το δημιούργημα της Italdesign, θα βρίσκεται ο κινητήρας ο οποίος αποτελεί καρπό εξέλιξης της Nismo. Για την ακρίβεια πρόκειται για μια βαρέως αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 των 3,8 λίτρων που εφοδιάζει και το «απλό» GT-R Nismo, η οποία διαθέτει σύστημα υπερτροφοδότησης με προέλευση το αγωνιστικό GT-R GT3, μεγαλύτερα intercooler και νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου και συνδυάζεται με ένα επίσης αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 710 ίππους και 780 Nm ροπής, δηλαδή 110 ίππους επιπλέον από τα GT-R Nismo και Track Editon και παρόλο που η Nissan δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη επιδόσεων για το εκκεντρικό GT-R50 της Italdesign του σχεδόν ενός εκατομμυρίου ευρώ, οι επιδόσεις που θα προσφέρει προδιαγράφονται καταιγιστικές.

Επίσης με δεδομένα τα θετικά σχόλια που έχουν προκύψει για το GT-R50 , κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι η αποχαιρετιστήρια έκδοση του GT-R R35 θα αντλήσει στοιχεία σχεδιασμού από το επιβλητικό σκαρί δια χειρός Italdesign το οποίο σημειωτέον βασίστηκε στο όραμα των σχεδιαστών της Nissan σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η νέα ειδική έκδοση θα πρέπει να αναμένεται έως τα τέλη της επόμενης χρονιάς λίγο πριν την πρώτη εμφάνιση της νέας γενιάς του ιαπωνικού sportscar.