Αποκλειστικό MEGA : Αντιρρήσεις ΕΕ για το πλωτό φράγμα στο Αιγαίο
Το φράγμα, σύμφωνα με πληροφορίες, δοκιμάστηκε πρόσφατα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ελευσίνας και Μεγάλου Πεύκου. Ζωηρές αντιρρήσεις εκφράζει ωστόσο με δηλώσεις του στο MEGA ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου, Νταβίντ Σασόλι.
Στην τελική ευθεία μπαίνει η τοποθέτηση πλωτού φράγματος στο Αιγαίο για την αντιμετώπιση των προσφυγικών ροών. Το φράγμα, σύμφωνα με πληροφορίες, δοκιμάστηκε πρόσφατα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ελευσίνας και Μεγάλου Πεύκου. Ζωηρές αντιρρήσεις εκφράζει ωστόσο με δηλώσεις του στο MEGA ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου, Νταβίντ Σασόλι.
Είναι άχρηστο να υψώνεις τείχη. Νομίζω ότι απλώς αποδεικνύει ότι οι κυβερνήσεις προσπαθούν να δείξουν στην κοινή γνώμη ότι παίρνουν κάποια μέτρα. Θα ήταν πολύ καλύτερο να συγκεντρωθούν όλοι για να δημιουργήσουν μια ευρωπαϊκή πολιτική για τη μετανάστευση. Τα τείχη δεν έχουν λύσει ποτέ προβλήματα, είτε στο έδαφος είτε σε θάλασσες» δήλωσε αποκλειστικά στην κάμερα του MEGA ο κ. Σασόλι.
Το θέμα έγινε γνωστό στις 24 Ιανουαρίου όταν αναρτήθηκε η σχετική απόφαση στη Διαύγεια.
Ο διαγωνισμός αφορούσε στην προμήθεια πλωτού φράγματος 2.700 μέτρων, συνολικού προϋπολογισμού 500.000 ευρώ.
«Είναι ένα πιλοτικό πρόγραμμα για να αξιολογήσουμε εάν θα μας βοηθήσει να περιορίσουμε τις μεταναστευτικές ροές» δήλωσε σχετικά ο αναπληρωτής υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Γιώργος Κουμουτσάκος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πλωτό φράγμα θα τοποθετηθεί στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Λέσβου για να διαπιστωθεί εάν θα είναι αποτελεσματικό περιορίζοντας σημαντικά τις προσφυγικές ροές. Μετά την αξιολόγηση θα αποφασιστεί εάν θα συνεχίσει να επιπλέει στα νερά του Αιγαίου ή θα αποσυρθεί.
- Συνταγή: Φαλάφελ από παντζάρια και σάλτσα από ταχίνι
- Ουκρανία: Διαπραγματεύσεις επί διαπραγματεύσεων την ώρα που ο Τραμπ «μπούχτισε από τις συναντήσεις»
- Οι ανοιχτές «πληγές» και οι αβεβαιότητες του προϋπολογισμού
- Σώμα και μυαλό: Πέντε ασκήσεις ορισμός της ευεξίας
- Καιρός: Μικρή πτώση της θερμοκρασίας το Σάββατο και τοπικές βροχές
- Συντάξεις: Αυξήσεις τριών ταχυτήτων λόγω προσωπικής διαφοράς



