Αν και τα τελευταία χρόνια η γαλλική φίρμα επιμένει να καταρρίπτει τις επίμονες φήμες περί εξέλιξης ενός τετράθυρου μοντέλου ή ενός SUV, μια πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής της Stephan Winkelmann δείχνει προς την κατεύθυνση μιας νέας προσθήκης στην παραδοσιακά «μονοθεματική» γκάμα της Bugatti, αποδεικνύοντας ότι τα πράγματα, αν και με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, άρχιζαν να αλλάζουν για την αλσατική φίρμα των supercars.

«Για εμένα η φίρμα είναι έτοιμη να κατασκευάσει περισσότερα από ένα μοντέλα», ήταν η επίμαχη δήλωση του ο Stephan Winkelmann που ανακίνησε το ζήτημα του εμπλουτισμού της γκάμας της γαλλικής φίρμας το οποίο ωστόσο εναπόκειται στις διαθέσεις του ομίλου VW όπου και ανήκει η Bugatti.

Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, το ζήτημα βρίσκεται μεν υπό συζήτηση, ωστόσο η απόφαση με δεδομένου ότι προϋποθέτει και την ανάλογη επένδυση, θα καθυστερήσει καθώς επί του παρόντος, στον όμιλο VW προέχουν οι «επενδύσεις που έχουν να κάνουν με τεχνολογίες όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση».

Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα του νέου, δεύτερου μοντέλου της Bugatti ο επικεφαλής της φίρμας, απέφυγε για ακόμα μία φορά να ρίξει φως στο δίλημμα Sedan ή SUV, λέγοντας πως «αν και ένα sedan που θα λειτουργούσε ως παραπομπή στην Royale του 1927, θα ήταν μια πολύ αξιόπιστη επιλογή η οποία θα άρεσε στο κοινό, ένα SUV δείχνει πιο λογική επιλογή από οικονομικής άποψης με δεδομένη την χρονική συγκυρία».

Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως της έκβασης της υπόθεσης του δεύτερου μοντέλου, η Bugatti έχει ήδη ανακοινώσει ότι μετά την Divo θα δημιουργήσει και άλλες εκδόσεις με αφετηρία την Chiron.

Για την ακρίβεια, οι διαθέσιμες πληροφορίες κάνουν λόγο για τρεις νέες εκδόσεις μεταξύ των οποίων μια ανοιχτή, μια σπαρτιατικής λογικής και ελαφρύτερη αγωνιστική έκδοση καθώς και μια ισχυρότερη η οποία θα λειτουργήσει ως «αποχαιρετισμός» στην εποχή των W16 και πιθανότατα στην Chiron και θα αξιοποιήσει μια νέα εκδοχή του θηριώδους κινητήρα των 8,0 λίτρων της Bugatti.