Σχεδόν 8 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του, το εντυπωσιακό σε σχεδίαση και χαρακτηριστικά Audi R8 ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη δεύτερη κατά σειρά γενιά του.
Οι δοκιμές εξέλιξης του γερμανικού sportscar συνεχίζονται στη θρυλική πίστα του Nurburgring, η οποία, ως γνωστόν, αποτελεί το απαιτητικότερο πεδίο δοκιμών του πλανήτη.
Το νέο Audi R8 πρόκειται να βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και η Lamborghini Huracan, γεγονός που σημαίνει ότι η θέση του κινητήρα θα διατηρηθεί στο κέντρο, πίσω από την πλάτη του οδηγού.
Χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και συνθετικών υλικών, η δεύτερη γενιά του R8 θα διακρίνεται για το χαμηλό βάρος της. Άλλωστε, ο περιορισμός του συνολικού βάρους θα αποτελέσει την αφετηρία για την περαιτέρω αναβάθμιση των οδηγικών χαρακτηριστικών και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Πληροφορίες που διαρρέουν από το εσωτερικό της γερμανικής φίρμας κάνουν λόγο για δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα βενζίνης και η δεύτερη με την ατμοσφαιρική εκδοχή ενός V10 κινητήρα.
Φυσικά δεν θα πρέπει να αποκλείεται το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, όπως και η ενσωμάτωση ενός εξίσου αποδοτικού πετρελαιοκινητήρα.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, πάντως, η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός ημι-αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ωστόσο, μεταγενέστερα το δεύτερης γενιάς Audi R8 ενδέχεται να αποκτήσει και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.