Το γερμανικό SUV προετοιμάζεται να πάρει την θέση που του αντιστοιχεί στην γκάμα της Porsche, αποτελώντας μια προσιτότερη πρόταση σε σχέση με την Cayenne αλλά έχοντας πάντα στο στόχαστρο, την ίδια επιτυχία.
Με ορίζοντα τις αρχές της επόμενης χρονιάς οπότε και αναμένεται η άφιξή της, η Macan, το μικρότερο -και πιο προσιτό- SUV της Porsche συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης με στόχο να επαναλάβει το «success story» της Cayenne.
Έτσι, και το νέο SUV, κατά την αδιάψευστη μαρτυρία των εικόνων του, δεν απέχει και πολύ σχεδιαστικά από τη γνώριμη εικόνα της μέχρι σήμερα, μοναδικής αντίστοιχης πρότασης της Porsche.
Παρ’ όλα αυτά, τόσο το μικρότερο μέγεθος όσο και στοιχεία όπως η μεγαλύτερη γρίλια, τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, η απουσία των πτυχώσεων από το καπό, η πιο έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής και οι μεγαλύτεροι πρόβολοι, δίνουν το στίγμα μιας συνολικά διαφορετικής εικόνας η οποία, θα συμπληρωθεί και από επιπλέον στοιχεία, πριν το γερμανικό SUV φτάσει στην αγορά.
Κατ’ αντιστοιχία, επίσης, με το σκεπτικό που δημιούργησε την Cayenne η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα του Αudi Q7, η Macan θα αντλήσει στοιχεία από το Q5, τα οποία η γερμανική φίρμα θα εξελίξει στα μέτρα της, προκειμένου να προσφέρει μια πρόταση που θα διαθέτει τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά αλλά και όλα εκείνα τα στοιχεία πολυτέλειας που έχουν συνυφανθεί με την εικόνα της Porsche.
Σε επίπεδο κινητήρων, αν και μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση, η Macan αναμένεται επίσης να δανειστεί κάποια μηχανικά σύνολα από το οπλοστάσιο της Audi προκειμένου –και- να διατηρηθεί η τιμή της σε αισθητά πιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με την Cayenne.
Αυτό συνεπάγεται ότι η κορυφαία, Macan Turbo έκδοση θα εφοδιάζεται με twin-turbo V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοση 375 ίππων, κάτι που σημαίνει ότι θα ξεπερνά κατά περίπου 80 ίππους τη βασική έκδοση της Cayenne. Την γκάμα θα πλαισιώσουν και κινητήρες πετρελαίου χωρητικότητας 2,0 και 3,0 λίτρων.
Σε ό,τι αφορά τη βασική έκδοση της Macan αναμένεται να εξοπλιστεί με τον πρώτο τετρακύλινδρο κινητήρα της Porsche μετά από σχεδόν 15 χρόνια όταν σταμάτησε η παραγωγή της 968, ενώ, όπως δείχνουν οι εξελίξεις, από την γκάμα δεν θα λείψει και η υβριδική έκδοση.