Διατηρώντας τον έλεγχο του αγώνα και στους 58 γύρους του, ο Sebastian Vettel έκανε και πάλι τα πάντα τέλεια και πανηγύρισε άλλη μια νίκη, στην Κωνσταντινούπολη. Ο Mark Webber ολοκλήρωσε το θρίαμβο της RBR, στο βάθρο ο Fernando Alonso με την αναγεννημένη Ferrari.
Την τρίτη φετινή του νίκη, σε τέσσερα Grands Prix, πέτυχε ο Sebastian Vettel της Red Bull Racing στην Κωνσταντινούπολη. Ο Γερμανός ηγήθηκε από τα φώτα μέχρι την καρό σημαία, χωρίς να απειληθεί ποτέ σε έναν εξαιρετικό αγώνα όπου η στρατηγική και οι δεκάδες προσπεράσεις προσέφεραν διαρκείς εναλλαγές θέσεων πίσω του.
Τον πρωταθλητή ακολούθησε ο ομόλογός του, Mark Webber, ο οποίος προσπέρασε τον αναγεννημένο Fernando Alonso έξι γύρους πριν το τέλος. Οι τρεις πρώτοι, όπως και ο τέταρτος Lewis Hamilton, πραγματοποίησαν τέσσερα pit-stops, έναντι των τριών του 6ου Jenson Button.
Ο Βρετανός δέχθηκε τρεις γύρους πριν το τέλος της προσπέραση από τον Nico Rosberg, ο οποίος είχε αφήσει τη μαλακή γόμα για το τέλος. Ωστόσο, η Mercedes απέδειξε ότι η ταχύτητά της στη συστοιχία γύρων του αγώνα δεν είναι εξίσου ανταγωνιστική όσο στον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης. Το αντίθετο ισχύει για τη Ferrari.
Στην εκκίνηση ο S. Vettel παρέμεινε πρώτος, αλλά ο N. Rosberg πέρασε τον M. Webber. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο L. Hamilton, αλλά τον πέρασαν οι F. Alonso και J. Button.
Στους αμέσως επόμενους γύρους ο πρωτοπόρος άνοιξε διαφορά ασφαλείας, αλλά ο M. Webber επέστρεψε στην 2η θέση περνώντας τον N. Rosberg. Το ίδιο έκανε και ο F. Alonso λίγο αργότερα και στον 22ο γύρο ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να προσπεράσει την RBR του Αυστραλού, για τη 2η θέση.
Ο Ισπανός δεν κατάφερε να πλησιάσει τον πρωτοπόρο S. Vettel και έξι γύρους πριν το τέλος έχασε και τη 2η θέση από τον M. Webber, ο οποίος κατάφερε να βρει περισσότερη πρόσφυση με το τελευταίο του σετ ελαστικών.
Η στρατηγική ενός λιγότερου pit-stop του J. Button φάνηκε να αποδίδει αρχικά, αλλά στο τέλος τον άφησε με φθαρμένα ελαστικά και από την 4η τον έριξε στην 6η θέση, καθώς τον προσπέρασαν ο L. Hamilton (παρότι έχασε 16 δευτ. στο δεύτερο pit-stop του) και ο N. Rosberg.
Σε αυτή τη συγκλονιστική μάχη βρισκόταν και ο Felipe Massa, όμως ένα οδηγικό λάθος του Βραζιλιάνου τον οδήγησε για λίγο εκτός πίστας και τελικά τον έριξε εκτός δεκάδας – έπειτα από μια ακόμη από τις δεκάδες υπέροχες μάχες του αγώνα, με τον Michael Schumacher αυτή τη φορά.