36

To Google παρουσίασε σε δοκιμαστική έκδοση μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στο χρήστη να προβάλλει πληροφορίες της επιλογής του στην -μέχρι σήμερα μινιμαλιστική- κεντρική του σελίδα.

Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν ειδήσεις, το δελτίο καιρού, τα email τους και τιμές μετοχών κάθε φορά που επισκέπτονται το www.google.com. Το πάνω μέρος της ιστοσελίδας καταλαμβάνει την κλασσική μηχανή αναζήτησης, ενώ ένα «κουτί» με τα εξατομικευμένα δεδομένα εμφανίζεται ακριβώς από κάτω.

Με την παρουσίαση της νέας υπηρεσίας, το Google φαίνεται να πλησιάζει περισσότερο στο πνεύμα των μεγάλων portal όπως το Yahoo! και το MSN, τα οποία ήδη προσφέρουν εκατομικευμένες ιστοσελίδες.

Η παρουσίαση ενός «ποτ-πουρί» πληροφοριών στην κεντρική σελίδα σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή τακτικής του Google, το οποίο παραδοσιακά εμμένει στα απολύτως απαραίτητα και δεν προβάλλει καν διαφημίσεις στην πρώτη του σελίδα.

Σύμφωνα με το CNet.com, στις εξατομικευμένες σελίδες του Google θα προστεθούν και διαφημίσεις, αυτό όμως θα καθυστερήσει αρκετούς μήνες ακόμα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ