Ένα εκατομμύριο συνδρομές πρόσβασης στο Διαδίκτυο έχει χάσει η AOL
Η απώλεια συνδρομητών της AOL που είχε ξεκινήσει στο τέλος του 2002 φαίνεται να συνεχίζεται. Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες της έχουν ήδη αλλάξει παροχέα πρόσβασης στο Διαδίκτυο.
36
Η απώλεια συνδρομητών της AOL που είχε ξεκινήσει στο τέλος του 2002 φαίνεται να συνεχίζεται. Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες της έχουν ήδη αλλάξει παροχέα πρόσβασης στο Διαδίκτυο.
Τα στοιχεία, που επικαλείται σε άρθρο της η Washington Post την Τετάρτη, δείχνουν πως η απώλεια οφείλεται στις υψηλές τιμές των υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο με τηλεφωνική κλήση (dial-up), αλλά και στην αδυναμία της America On Line να προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες ευρυζωνικές σύνδεσης (high bandwidth).
Η AOL έχει να αντιμετωπίσει παροχείς όπως η United Online, που προσφέρουν συνδρομές τηλεφωνικής κλήσης για μόλις 9,95 δολάρια το μήνα, τη στιγμή που η αντίστοιχη μηνιαία συνδρομή που προσφέρει η ίδια κοστίζει 23,90 δολάρια.
Παράλληλα, πολλοί χρήστες που αποφασίζουν να αποκτήσουν ταχύτερες συνδέσεις στο Διαδίκτυο επιλέγουν συνδρομές απευθείας στις εταιρείες καλωδιακής τηλεόρασης και τηλεπικοινωνιών, παρακάμπτοντας την AOL.
Η εταιρεία προσπαθεί να πείσει τους πελάτες της που καταφεύγουν σε άλλους παροχείς ευρυζωνικής σύνδεσης να κρατήσουν και την παλιά συνδρομή τους, προσφέροντας πακέτο αναβάθμισης με τη μειωμένη τιμή των 9,95 δολαρίων το μήνα.
Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της AOL Time Warner, η μείωση των συνδρομητών της AOL είναι το «μόνο αρνητικό» στην πορεία του κολοσσού. Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την προηγούμενη εβδομάδα, ο Γουέιν Πέις παραδέχθηκε ότι η εταιρεία του θα πρέπει άμεσα να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα για τηλεφωνικές γραμμές και υπολογιστικά δίκτυα.
Αναλυτής της εταιρείας First Albany εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους χρήστες που εγκαταλείπουν την AOL επιλέγουν τελικά ευρυζωνικές συνδέσεις, ενώ μόνο το 20% προτιμά συνδέσεις τηλεφωνικής κλήσης με χαμηλότερο κόστος. Ο Γιουσέφ Σκουάλι υποστηρίζει ότι η εταιρεία δεν κατάφερε ποτέ να γίνει ανταγωνιστική στο χώρο των ευρυζωνικών συνδέσων.
Η AOL θα προσπαθήσει τώρα να αντιστρέψει την κατάσταση, διοχετεύοντας 35 εκατ. δολάρια για την προώθηση της υπηρεσίας ευρυζωνικής σύνδεσης. Αν και η εταιρεία παραμένει ο μεγαλύτερος παροχέας πρόσβασης στις ΗΠΑ, με περισσότερους από 26 εκατ. συνδρομητές, η First Albany προβλέπει απώλεια ενός εκατομμυρίου επιπλέον συνδρομητών εντός του 2003.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Σε ποια χώρα της ΕΕ εγκαταλείπουν περισσότεροι νέοι την εκπαίδευσή τους; Το παράδοξο της Ελλάδας
- Ο θάνατος στο γήπεδο: Το ποδόσφαιρο του Ισημερινού κάτω από την ομηρία της Μαφίας
- Μάικλ Τζάκσον, Μπιλ Κλίντον, Μικ Τζάγκερ: Αυτά είναι μεταξύ άλλων τα καινούργια πρόσωπα στα αρχεία Έπσταϊν
- «Σούπερ γρίπη»: Σε έξαρση η νέα υποπαραλλαγή στην Ευρώπη – Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο
- Γιάννης Σμαραγδής: «Με πολέμησαν τα παράκεντρα, λες κι έκανα ταινία για τον Ατατούρκ»
- Τσάμπι Αλόνσο: Η σκιά της κρίσης, η πίεση του πάγκου και το βλέμμα του «Μπερναμπέου»





