31

Τα προγράμματα σεξουαλικού περιεχομένου έχουν υψηλή τηλεθέαση, γεγονός που σπεύδουν να εκμεταλλευτούν οι διαφημιστές. Ωστόσο, Αμερικανοί ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι οι τηλεθεατές αυτών των προγραμμάτων αδιαφορούν πλήρως για τις διαφημίσεις, που προβάλλονται κατά τη διάρκειά τους.

Τέτοιου είδους τηλεοπτικά προγράμματα προσελκύουν άτομα από 18-34 ετών. Η έρευνα του Πανεπιστημίου της Αϊοβα δείχνει πάντως ότι οι τηλεθεατές θυμούνται λιγότερες διαφημίσεις από αυτούς που παρακολουθούν άλλα προγράμματα.

Όπως ανέφερε στο New Scientist ο επικεφαλής της έρευνας, Μπραντ Μπούσμαν, το ίδιο αποτέλεσμα παρατηρείται και στα άτομα που παρακολουθούν τηλεοπτικά προγράμματα με πολλές σκηνές βίας.

«Σκέφτονται τη βία και το σεξ αντί για το… Tide ή την Coca Cola ή οτιδήποτε άλλο βλέπουν στις διαφημίσεις» εξηγεί ο Αμερικανός επιστήμονας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ