39

O Σ.Οκαμότο, ένα από τα υψηλόβαθμα στελέχη της Sony Computer Entertainment, μίλησε για το Playstation 3 από το βήμα του συνεδρίου Game Developers που διεξάγεται αυτές τις ημέρες κοντά στο Σαν Φρανσίσκο. Η εταιρεία στρέφεται στη λεγόμενη «καταμερισμένη επεξεργασία» για να κατασκευάσει μια παιχνιδομηχανή όπως τη θέλουν οι προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών: «χίλιες φορές πιο ισχυρή». H μέθοδος της καταμερισμένης επεξεργασίας (distributed computing) αναφέρεται σε συστήματα που μοιράζουν τις εργασίες τους σε πολλούς δικτυωμένους υπολογιστές.


«Ο Νόμος του Μουρ», δήλωσε ο Σ.Οκαμότο, «είναι πολύ αργός για εμάς. Δεν μπορούμε να περιμένουμε 20 χρόνια για να αυξήσουμε κατά χίλιες φορές την επεξεργαστική ισχύ της παιχνιδομηχανής μας». Το κλειδί της επιτυχίας, κατά τη Sony, είναι ένα σχήμα στο οποίο δικτυωμένες παιχνιδομηχανές μοιράζονται επεξεργαστική ισχύ, λογισμικό και δεδομένα. Η απαραίτητη μάλιστα υποδομή για την απαιτούμενη έρευνα υπάρχει, όπως μεταδίδει το CNet. Είναι το κιτ που κυκλοφόρησε πρόσφατα, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του PS2 να τρέχουν λογισμικό Linux στην κονσόλα.


Όσο για το μέλλον, ο Οκαμότο δεν δίστασε να πει: «ίσως, το Playstation 6 ή το Playstation 7 να βασίζονται στη βιοτεχνολογία»…




Τα σχέδια για την κατασκευή του Playstation 3 έχουν τεθεί επί τάπητος από τον περασμένο Μάρτιο. Η Sony έχει ήδη αναθέσει στην IBM τη σχεδίαση και παραγωγή ενός νέου ισχυρού επεξεργαστή, γνωστού και ως «Cell chip», ο οποίος ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί μεταξύ άλλων και στο επερχόμενο PlayStation 3.

To «κύτταρο» (cell) των IBM και Sony θα είναι ικανό να επεξεργάζεται δεδομένα με ταχύτητα εφάμιλλη των σημερινών υπερεπεξεργαστών και θα υποστηρίζει την επικοινωνία μέσω δικτύων ευρείας ζώνης.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ