30

Οι χρήστες του Ίντερνετ έχουν εξοικειωθεί σε μεγάλο βαθμό με την on line αγορά προϊόντων, ωστόσο, δεν συμβαίνει το ίδιο με την «αγορά» δικτυακού περιεχομένου. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε στις ΗΠΑ η Jupiter Media Metrix.


Σύμφωνα με το Νews.com, το ποσοστό των ενηλίκων που επιθυμούν να πληρώσουν για την αγορά δικτυακού περιεχομένου (online content) μειώθηκε από 45% σε 42%. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι οι χρήστες εξακολουθούν να επιθυμούν δωρεάν πρόσβαση σε ειδήσεις, παιχνίδια, μουσική και βίντεο κλιπς, παρόλο που οι οικονομικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν πλέον.



Ήδη, μεγάλες εταιρείες όπως η Yahoo και η AOL Time Warner εξετάζουν το ενδεχόμενο να χρεώνουν τους χρήστες που επιθυμούν να «κατεβάσουν» οπτικοακουστικό υλικό.


Ωστοσο, η τάση όπως καταγράφεται στην έρευνα της Jupiter Media Metrix δείχνει ότι τα έσοδα από τις on line αγορές ηλεκτρονικού περιεχομένου θα αγγίξουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2002 και τα 2,3 δισεκατομμύρια το 2006, την ώρα που τα αντίστοιχα έσοδα από την κυκλοφορία των εφημερίδων το 2001 πλησίασαν τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια και των περιοδικών τα 10 δισεκατομμύρια.


Πάντως, φαίνεται ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα δεδομένου ότι η αύξηση των συνδέσεων ευρείας ζώνης στις κατοικίες θα οδηγήσει κατά πάσα πιθανότητα σε αύξηση της ζήτησης σε προϊόντα όπως μουσική, βίντεο και παιχνίδια.








Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ