Έντονη κριτική για τις επιλογές και την αδράνεια του MotoGP άσκησε ο Valentino Rossi, καλώντας τις εργοστασιακές ομάδες του σπορ να προμηθεύουν μοτοσικλέτες σε ιδιωτικές ομάδες έτσι ώστε να αυξηθούν οι ιδιώτες και να ανακτήσουν εκείνοι τη δυνατότητα να πρωταγωνιστούν, όπως συνέβαινε πριν από λίγα χρόνια.
Οι μοτοσικλέτες μας είναι τόσο εξελιγμένες που μπορούν να τις κατασκευάσουν μόνο τα εργοστάσια, είπε ο Ιταλός στο περιοδικό Motosprint. Συνεπώς, είναι λίγοι και οι αναβάτες και δεν υπάρχουν πια ιδιώτες. Μέχρι το 2006 ένας ιδιώτης όπως ο [Marco] Melandri μπορούσε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.
Το MotoGP έγινε ελιτίστικο και αυτό δεν είναι καλό. Γιατί οι μοτοσικλέτες μου συνθλίβονται στην πρέσα στο τέλος της χρονιάς και δεν πωλούνται σε ιδιώτες; Φτάσαμε σε σημείο που η Yamaha δεν θέλει να βλέπει κανείς πως φτιάχνει τις μοτοσικλέτες της και προτιμά να τις καταστρέφει. Αλλά έτσι είναι δύσκολο να έχεις μια καλή σύνθεση 24 αναβατών.
Πρέπει να ξοδεύουμε λιγότερα χρήματα και να κάνουμε τις μοτοσικλέτες πιο αργές. Η κατάσταση στην οικονομία είναι πολύ άσχημη, δεν πωλούνται τόσο πολλές μοτοσικλέτες και δεν μπορούμε να υποκρινόμαστε ότι δεν συμβαίνει τίποτα, κατέληξε ο γιατρός.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».