Πρώην εργαζόμενη σε μεγάλα ξενοδοχεία μοιράζεται τα μυστικά του επαγγέλματος και δίνει συμβουλές στους μελλοντικούς πελάτες. Πρόκειται για τη Τζανέσα Ρίτσαρντ που μέσω βίντεο στο Tik Tok φροντίζει να κρατάει τους πελάτες της ενημερωμένους.

Βάσει της προσωπικής εμπειρίας της αναφέρει πως οι ρεσεψιονίστ δεν επιτρέπεται να λένε τον αριθμό του δωματίου δυνατά.

Πώς αλλάζουμε δωμάτιο

Άλλωστε, όπως επισημαίνει, «γι’ αυτό συνήθως τον γράφουμε σε έναν φάκελο και όταν σας τον παραδίδουμε, λέμε:

«Αυτός είναι ο αριθμός του δωματίου σας»».

@janessarichardMake sure to follow for part 2 😬 ##hotelstory ##customerservice ##momsoftiktok ##canadianmamas ##pregnancy ##hotelstories♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod

Επίσης, οι αλυσίδες των ξενοδοχείων ποικίλλουν στην πολιτική τους όσον αφορά στην αναβάθμιση των επισκεπτών τους, αλλά υπάρχει περίπτωση να προσφερθεί η δυνατότητα ενός καλύτερου δωματίου χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

@janessarichardSpilling some 🍵 as an ex-hotel employee Part 4! ##fyp ##hotelfacts ##pregnant ##pregnancy ##canadianmamas ##canadian♬ Stuck in the Middle – Tai Verdes

Η Τζανέσα συστήνει την πραγματοποίηση της κράτησης απευθείας μέσω του ξενοδοχείου καθώς, με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες δεν θα βρεθούν προ εκπλήξεως όσον αφορά στον τύπο του δωματίου που επιθυμούν.

Πρωινό: Υπάρχει και σε πακέτο

Σε ότι αφορά το πρωινό, η Τζανέσα υποστηρίζει πως αν η διαμονή του πελάτη το περιλαμβάνει και αναχωρήσει πριν από την έναρξή του, μπορεί να ζητήσει να το πάρει σε πακέτο.

Ακόμα αποκάλυψε ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν πλένουν τα παπλώματα μεταξύ των επισκεπτών στα δωμάτια, επισημαίνοντας:

«Τα πλένουν ίσως μία φορά τον χρόνο, πράγμα που είναι πραγματικά αηδιαστικό και έτσι, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, όταν μπείτε στο δωμάτιο, είναι να αφαιρέσετε το πάπλωμα!».

Τέλος προειδοποιεί τους πελάτες να μην περπατούν ξυπόλητοι στα χαλιά των ξενοδοχείων, γιατί ναι μεν μπορεί να σκουπίζονται τακτικά, αλλά δεν καθαρίζονται καλά το ίδιο συχνά.