Τραγωδία στο Αίγιο: Με πάνω από 100 χιλιόμετρα έτρεχε ο 28χρονος
Νέα συγκλονιστικά στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στο Αίγιο, από το οποίο σκοτώθηκε μια γιαγιά με το εγγονάκι της, αποκαλύπτει ο μηχανολόγος πραγματογνώμονας κ. Θωμάς Χόνδρος
Νέα συγκλονιστικά στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στο Αίγιο, από το οποίο σκοτώθηκε μια γιαγιά με το εγγονάκι της, αποκαλύπτει ο μηχανολόγος πραγματογνώμονας κ. Θωμάς Χόνδρος.
Σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος λίγο πριν παραδώσει τα στοιχεία του στην τροχαία Πατρών που ερευνά το δυστύχημα, διαπιστώνεται ότι ο 28χρονος οδηγός είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα άνω των 100 χιλιομέτρων την ώρα που δεν δικαιολογείται στο σημείο όπου σκοτώθηκε η γιαγιά με το εγγονάκι της.
«Καταρχάς η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα, το πρώτο εύρημα. Επομένως η εκτροπή του οχήματος πριν την έξοδο ή κατά την έξοδο από τη στροφή, υποδηλώνει ενδεχομένως ταχύτητα ανώτερη από αυτή που προείπαμε και η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματος μετά τη σύγκρουση είναι 150 μέτρα. Και αυτό υποδηλώνει μια ταχύτητα μεγέθους αυτής που είπαμε νωρίτερα» είπε στο «Πρώτο Θέμα» και συνέχισε:
«Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 50χλμ. την ώρα γιατί βρισκόμαστε πλέον εντός του οικισμού Καμάρες του Αιγίου και η παραβίαση αυτού του σημαντικού ορίου ταχύτητας των 50χλμ. την ώρα στην κατοικημένη περιοχή ενέχει κίνδυνο για απώλειες ανθρώπων σε περίπτωση συγκρούσεως όπως αυτή που εξετάζεται».
Ο κ. Χόνδρος επισήμανε επίσης την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η σήμανση για το όριο ταχύτητας που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι οδηγοί.
«Το άλλο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι η απογοητευτική εικόνα της οριζόντιας και κατακόρυφης σημάνσεως της οδοποιίας , η οποία και αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον αναρχίας και προτρέπει στη μη τήρηση των κανόνων της οδικής ασφάλειας. Επομένως πρέπει να σκύψουμε με σοβαρότητα στη συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να δημιουργηθεί και η αίσθηση του ασφαλούς κυκλοφοριακού περιβάλλοντος» υπογράμμισε και κατέληξε:
«Θα δώσουμε τη δική μας εκδοχή από την εξέταση του οχήματος και από την εξέταση της κοινής του ατυχήματος στην τροχαία και η τροχαία θα συνεκτιμήσει γιατί θα λάβει τις ιατροδικαστικές και τοξικολογικές εξετάσεις, το τεχνικό υπόμνημα των μηχανικών και θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτίων και των συνθηκών του ατυχήματος» πρόσθεσε ο κ. Χόνδρος.
- Τι παίζει με τις γεωτρήσεις για φυσικό αέριο στην Ελλάδα;
- Βουλή: Αντιδράσεις για την τροπολογία που εισάγει τη συνεργασία των ιδιωτών γιατρών με τα δημόσια νοσοκομεία
- Καραπαπάς για την επίθεση του Αλμέιδα: «Δύσκολη βραδιά να είσαι ΔΕΑΒ και Βρούτσης…» (pics)
- Μια συζήτηση με τον άνθρωπο που υποδύθηκε τον Χριστό του Παζολίνι
- Ο Ιπποκράτης γίνεται βίαιος με τον Ορφέα – Καθηλωτικές εξελίξεις στο «Ναυάγιο»
- Περιοδεία Χαρίτση σε Βαρβάκειο και Αιόλου: Στην Πασχαλινή αγορά καταρρέει το success story της κυβέρνησης