Τραγωδία στη Γένοβα: Ελλιπής η συντήρηση της γέφυρας λέει ο Ντι Μάιο και ζητά παραιτήσεις
Ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης θεωρεί ότι η συντήρηση που έπρεπε να γίνει από την εταιρία αυτοκινητοδρόμων, ήταν ελλιπής, και ότι οι υπεύθυνοί τους θα πρέπει να παραιτηθούν
Ο ιταλός υπουργός εσωτερικών, Ματτέο Σαλβίνι, επιβεβαίωσε με ανάρτησή του στο Twitter, ότι οι άνθρωποι που έχασαν την ζωή τους από την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι, είναι τριάντα πέντε.
Ο αρχηγός της Λέγκα ευχαρίστησε όλους τους διασώστες και τους εθελοντές του έσπευσαν να βοηθήσουν.
Στο μεταξύ, ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης, Λουίτζι Ντι Μάιο θεωρεί ότι η συντήρηση που έπρεπε να γίνει από την εταιρία αυτοκινητοδρόμων, ήταν ελλιπής, και ότι οι υπεύθυνοί τους θα πρέπει να παραιτηθούν.
Υπενθύμισε, δε, ότι βάσει νόμου μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο μέχρι και 150 εκατομμύρια ευρώ. Από την μεριά της, όμως, η εταιρία αυτοκινητοδρόμων δεν παραδέχεται, μέχρι στιγμής, καμία σχετική ευθύνη.
Όπως μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ανάμεσα στους νεκρούς, υπάρχουν και τρία μικρά παιδιά οκτώ, δώδεκα και δεκατριών ετών. Ο μόνος ξένος πολίτης που έχασε τη ζωή τους στην κατάρρευσης της γέφυρας στον αυτοκινητόδρομο Α 10 είναι, σύμφωνα με ό,τι έχει γίνει γνωστό, ένας άνδρας από την Χιλή. Πηγές της Πολιτικής Προστασίας της Ιταλίας, παράλληλα, αναφέρουν ότι είναι πιθανό, στο τέλος, ο απολογισμός των νεκρών, να φτάσει τους σαράντα.
Η εισαγγελία της Γένοβας ξεκίνησε έρευνα για εξ αμελείας ανθρωποκτονία και καταστροφή, χωρίς να υποδεικνύεται, προς το παρόν, κάποιος υπεύθυνος. «Πρόκειται για μια τεράστια και παράλογη τραγωδία», δήλωσε ο εισαγγελέας της Γένοβας, Φραντσεσκο Κότσι.
- Νίκολιτς: «Μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο, ανεβήκαμε και κυριαρχήσαμε»
- Warner Bros: Η πολιτική θα μπορούσε να καθορίσει τη μάχη Netflix εναντίον Paramount
- Ουκρανία: Το «γαϊτανάκι» συνεχίζεται – Τι προβλέπει το αναθεωρημένο σχέδιο Τραμπ
- Τι να προσέχετε για να μην πέσετε θύμα απατεώνων στο διαδίκτυο – Οι οδηγίες της αστυνομίας
- Λουτσέσκου: «Παλέψαμε και σηκωθήκαμε ξανά – Πολύ σημαντικός ο βαθμός»
- Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης





