Lotus Evora 400 2015: Ανανέωση 406 ίππων με… αμερικανικούς στόχους
Η Evora ανανεώνεται βελτιώνοντας κάθε παράμετρο με την έμφαση να δίνεται φυσικά στις επιδόσεις και τα μεγέθη που συνιστούν την ταχύτερη και ισχυρότερη Lotus παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ.
Η βρετανική φίρμα είπε να κάνει εντυπωσιακή την επιστροφή της στην ελβετική έκθεση από όπου «λείπει» τρία χρόνια, επιφυλάσσοντας για την φετινή διοργάνωση την ισχυρότερη Lotus «ever», η οποία επιπλέον θα εγκαινιάσει και μια άλλη επιστροφή, αυτή των Βρετανών στις ΗΠΑ.
O λόγος για την Lotus Evora 400 η οποία συστήνεται ως «το ταχύτερο και ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ» από την η βρετανική φίρμα.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της, αν και απολύτως αναγνωρίσιμη ως σιλουέτα, η Evora 400 διαθέτει μεγαλύτερες και περισσότερες εισαγωγές αέρα που ενσωματώνουν LED ημέρας, ενώ πλήρως ανασχεδιασμένα είναι και τα αεροδυναμικά της στοιχεία.
Σε αυτά που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται η «τριών τμημάτων» όπως την χαρακτηρίζουν οι Βρετανοί πίσω πτέρυγα, ενώ χαμηλότερα διακρίνεται ο «αναθεωρημένος» αεροδυναμικός διαχύτης που πλαισιώνεται από ένα επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Την εξωτερική της εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport.
Ακόμη πιο ριζικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό της καθώς η Evora 400 διαθέτει ανασχεδιασμένο ταμπλό και πίνακα οργάνων με βελτιωμένες ενδείξεις ενώ οι Βρετανοί φαίνεται να έχουν επενδύσει σε καλύτερης ποιότητας υλικά.
Νέα είναι τα καθίσματα αλλά και το τιμόνι το οποίο κατασκευάζεται από μαγνήσιο. Παράλληλα η Evora διαθέτει ανασχεδιασμένο επιλογέα καθώς και ένα αναβαθμισμένο infotainment το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.
Περνώντας στην «ουσία» η Evora 400 εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων o οποίος αποδίδει 406 ίππους και 410 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων.
Ο παραπάνω συνδυασμός δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο της Lotus να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 300 χλμ./ώρα.
Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το αλουμινένιο πλαίσιο, συμβάλλοντας καθοριστικά στον περιορισμό του βάρους του αυτοκινήτου κατά συνολικά 22 κιλά. Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει η αναβαθμισμένη ανάρτηση, το ενισχυμένο σύστημα πέδησης και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο προσφέρεται ως μέρος του βασικού εξοπλισμού της.
auto.in.gr
- Ποιοτική απασχόληση: Για την εργασιακή Ιθάκη… είναι μακρύς ο δρόμος
- Γιατί και πώς να παίξετε με τον σκύλο σας
- Πιο αγγλικό δεν έχει – Θα γράψουν οι Oasis το κομμάτι για την επόμενη ταινία του Τζέιμς Μποντ;
- ΗΠΑ: Υπό κράτηση 30χρονος που φέρεται να είχε τοποθετήσει βόμβες την παραμονή της επίθεσης στο Καπιτώλιο το 2021
- Κακοκαιρία Byron: Θυελλώδεις άνεμοι σφυροκοπούν τη Ρόδο – Έπεσαν δέντρα, έσπασαν κάβοι πλοίου
- Τέλος από τη Μύκονο Betsson ο Έβανς – Ποιος είναι ο λόγος που αποχωρεί…
- Αγρότες: Εξαπλώνονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών σε ολόκληρη την χώρα – «Δεν θα φύγουμε από τα μπλόκα»
- Αλέξης Γρηγορόπουλος: Διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα 17 χρόνια μετά την εξέγερση των δεύτερων «Δεκεμβριανών»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442