«Άγαρμπη», αλλά σωτήρια αποδείχθηκε η ανακοίνωση αεροσυνοδού
Η αεροπορική εταιρεία Jetstar της Αυστραλίας ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της για τον τρόπο που μια αεροσυνοδός έκανε την ανακοίνωση στους επιβάτες λίγο πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί στο Σίδνεϊ. Επειδή οι περισσότεροι επιβάτες γύριζαν από συναυλία και επειδή στο αεροδρόμιο υπήρχαν ειδικά σκυλιά, ζήτησε από τους επιβάτες να ξεφορτωθούν στην τουαλέτα «ό,τι δεν θα έπρεπε να έχουν επάνω τους».
Η αεροπορική εταιρεία Jetstar της Αυστραλίας ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της για τον τρόπο που μια αεροσυνοδός έκανε την ανακοίνωση στους επιβάτες λίγο πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί στο Σίδνεϊ.
Επειδή οι περισσότεροι επιβάτες ήταν νεαροί που γύριζαν από συναυλία και επειδή στο αεροδρόμιο υπήρχαν ειδικά σκυλιά, ζήτησε από τους επιβάτες να ξεφορτωθούν στην τουαλέτα «ό,τι δεν θα έπρεπε να έχουν επάνω τους», υπονοώντας προφανώς ναρκωτικές ουσίες.
Πράγματι, σύμφωνα με αναφορές, ξαφνικά δημιουργήθηκαν ουρές στους διαδρόμους του αεροπλάνου μπροστά στις τουαλέτες.
Η εταιρεία απολογήθηκε για τον «μη επαγγελματικό τρόπο» με τον οποίο έγινε η ανακοίνωση και δεσμεύθηκε να κάνει παρατήρηση στο πλήρωμα.
Αρκετοί πάντως μπήκαν στη σελίδα της Jetstar στο Facebook και ζήτησαν από την επιχείρηση να μην είναι αυστηρή. «Πρέπει να δώσετε προαγωγή στο συγκεκριμένο πρόσωπο» έγραψε ένας χρήστης του Facebook.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Νομικό μέτωπο από Costco, Revlon και Kawasaki κατά των δασμών Τραμπ
- Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]
- Συνομιλία Ερντογάν με Μαδούρο για την έκρυθμη κατάσταση ανάμεσα στην Βενεζουέλα και τις ΗΠΑ
- Ο CEO της Magnum συμμαχεί με τον Κένεντι για μια «πιο υγιή Αμερική»
- Τουλάχιστον 23 νεκροί εξαιτίας πυρκαγιάς σε νυχτερινό κέντρο στην Ινδία στο κρατίδιο της Γκόα [βίντεο]
- Νέες απαγωγές στη Νιγηρία – Κακοποιοί απήγαγαν χωρικούς και ζητούν λύτρα


