Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Pirelli: Η στρατηγική έκρινε το αποτέλεσμα στο GP Κίνας

Pirelli: Η στρατηγική έκρινε το αποτέλεσμα στο GP Κίνας

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, επισήμανε ότι η στρατηγική των τριών pit stop που προέβλεψαν οι μηχανικοί της κατασκευάστριας εταιρείας ελαστικών, επαληθεύτηκε ως η πιο αποδοτική και στην πράξη, ενώ το μεγαλύτερο κέρδος ήταν σε θέαμα και προσπεράσεις.

Η διαχείριση των ελαστικών ήταν ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθόρισαν την εξέλιξη και την τελική κατάταξη στο φετινό Grand Prix της Κίνας. Οι μηχανικοί της Pirelli είχαν προβλέψει ότι η ιδανική στρατηγική θα είναι αυτή των τριών pit stop, κάτι που επαληθεύτηκε στην πράξη.

Οι τέσσερις πρώτοι της σειράς τερματισμού ακολούθησαν αυτή τη στρατηγική, ενώ ο Jenson Button με McLaren ήταν αυτός που πήρε την υψηλότερη θέση (πέμπτος) από όσους ακολούθησαν στρατηγική δύο pit stop. O Βρετανός πιλότος είναι γνωστός για την ικανότητά του να διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο τα ελαστικά στην MP4-28, κάτι που επιβεβαίωσε και στην Κίνα, διανύοντας 23 γύρους με τη μεσαία γόμα.

Όσον αφορά σε κάποια στατιστικά στοιχεία, ο συνολικός αγωνιστικός χρόνος του F. Alonso, (1.36:26.945), ελάχιστα απέχει από το χρόνο του περσινού νικητή, N. Rosberg (1.36:26.929).

Επίσης, ο ταχύτερος γύρος του αγώνα (1:36.808) που σημείωσε ο Sebastian Vettel με τη μαλακή γόμα, ήταν πάνω από τρία δευτερόλεπτα καλύτερος σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό στην Κίνα του Kamui Kobayashi (1.39.960), επιβεβαιώνοντας τις αυξημένες επιδόσεις των ελαστικών Pirelli για το 2013.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε: «Το μεσαίο ελαστικό αποδείχτηκε άκρως αποτελεσματικό στην αρχή του αγώνα με γεμάτο το ρεζερβουάρ. Αυτό αρχικά λειτούργησε θετικά για τους οδηγούς που ξεκίνησαν με μεσαία γόμα, ενώ όσοι ξεκίνησαν με τη μαλακή, άλλαξαν σε μεσαία όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν πλουσιότερο θέαμα με τις περισσότερες στρατηγικές να βασίζονται στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό προσπεράσεων πριν το επόμενο pit stop».

GP Κίνας 2013: Οι ταχύτεροι χρόνοι ανά τύπο ελαστικού

Μαλακή γόμα

F. Alonso: 1:39.506
K. Raikkonen: 1:39.955
L. Hamilton: 1:39.981

Μεσαία γόμα
S. Vettel: 1:36.808
J. Button: 1:38.058
V. Bottas: 1:38.200

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο