Και το όνομα αυτής: Ferrari F138
Η Ferrari F1 του 2013 ονομάζεται F138 και εμείς κοιτάζουμε την ιστορία των 69 ονομάτων από την 125 ως το τελευταίο μονοθέσιο.
-
Μάρτυρας κατέθεσε στη δίκη Βαλυράκη ότι είδε να χτυπούν με κοντάρι τον πρώην υπουργό
-
Τρεις 13χρονες συνελήφθησαν για μπούλινγκ σε συμμαθήτριά τους
-
Ύστερα από αναμονή ημερών ανακτήθηκε αυγό Φαμπερζέ που είχε... καταπιεί κλέφτης
-
Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» σε κορυφή βουνού στην Αυστρία
Το παιχνίδι των 10 ερωτήσεων παίζει η Ferrari με τους δημοσιογράφους και το κοινό.
Αιτία; Η προβολή και η εντύπωση που δίνει αποκαλύπτοντας (δήθεν) τυχαία, στοιχεία και μικρές ιδιαίτερες λεπτομέρειες.
Μετράμε αντίστροφα πια για την παρουσίαση της νέας Ferrari και η Scuderia μας αποκάλυψε πως το «Project 664» θα λέγεται F138, όπου το «F» προέρχεται από το Ferrari, φυσικά, το «13» από το 2013 και το «8» από τον κινητήρα V8, ως φόρος τιμής στην τελευταία χρονιά του.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ferrari βάζει στο όνομα του αυτοκινήτου τον αριθμό των κυλίνδρων του. Κάτι παρόμοιο είχε γίνει και στην 248 F1 των M. Schumacher και F. Massa του 2006. Τότε ήταν ο κυβισμός (2400 κ.εκ.) και οι κύλινδροι (V8) όπου τότε καθιερώθηκαν.
Αριθμοί project, χρονιές, γράμματα, κυβισμός ακόμη και ιστορικοί επέτειοι όπως η F150° Italy, η οποία ως «F150» παραλίγο να φέρει μηνύσεις και δικαστική διαμάχη με την Ford.
Όλα τα ονόματα του κόκκινου στρατού
1950-52: 125 – 125 (χωρητικότητα κυλίνδρων 125 κ.εκ.)
1950-53: 166 – 166 (χωρητικότητα κυλίνδρων 166 κ.εκ.)
1950: 275 – 275 (χωρητικότητα κυλίνδρων 275 κ.εκ.)
1950: 166S -166 (χωρητικότητα κυλίνδρων 166 κ.εκ.) – S (Sport)
1950-51: 375 – 375 (χωρητικότητα κυλίνδρων 375 κ.εκ.)
1951-52: 212 – 2 (2.000 κ.εκ.), 12 (κύλινδροι V12)
1951: TW 375 – 375 (χωρητικότητα κυλίνδρων 375 κ.εκ.) – TW (Thin Wall: Διπλό πλαίσιο)
1952-57: 500 – 500 (χωρητικότητα κυλίνδρων 500 κ.εκ.)
1952-56: 375s -375 (χωρητικότητα κυλίνδρων 375 κ.εκ.) – S (Sport)
1953-54: 553 – 5 (χωρητικότητα κυλίνδρων 500 κ.εκ.) – 53 (1953)
1954-55: 625 – 625 (χωρητικότητα κυλίνδρων 625 κ.εκ.)
1955-56: 555 – 5 (χωρητικότητα κυλίνδρων 500 κ.εκ.) – 55 (1955)
1956-57: D50 – D (το όνομα του project από τη Lancia D50, το οποίο δανείστηκε ο μηχανικός Vittorio Jano γαι τη Ferrari)
1957: 801 – 8 (κινητήρας οχτώ κυλίνδρων V8 ) – 01 (το ένα αντιστοιχεί στην Formula 1)
1958-60: D246 – D (Dino) – 24 (ο κυβισμός 2.400 κ.εκ.) – 6 (V6 κύλινδροι)
1959: D156 – D (Dino) – 15 (ο κυβισμός 1.500 κ.εκ.) – 6 (V6 κύλινδροι)
1960: 246P – 24 (ο κυβισμός 2.400 κ.εκ.) – 6 ( V6 κύλινδροι) – P (πίσω)
1960: 156P – 15 (ο κυβισμός 1.500 κ.εκ.) – 6 ( V6 κύλινδροι) – P (πίσω)
1961-64: 156 – 15 (ο κυβισμός 1.500 κ.εκ.) – 6 ( V6 κύλινδροι)
1964-65: 158 – 15 (ο κυβισμός 2.400 κ.εκ.) – 8 (οι οχτώ κύλινδροι V8)
1964-65: 1512 – 15 (ο κυβισμός 2.400 κ.εκ.) – 12 (οι κύλινδροι V12)
1966: 246 -24 (ο κυβισμός 2.400 κ.εκ. ) – 6 (έτος )
1966-69: 312 – 3 (ο κυβισμός 3.000 κ.εκ. V12)
1969-71: 312B – 3 (ο κυβισμός 3.000 κ.εκ) – 12B (κύλινδροι Boxer κινητήρας V12)
1971-73: 312B2 – 2 (Εξέλιξη της 312B)
1973-75: 312B3 – 3 (Εξέλιξη της 312B2)
1975-76: 312T -T (αλλαγή θέσης κινητήρα)
1976-78: 312T2 – 2 (Εξέλιξη της 312T)
1978-79: 312T3 – 3 (Εξέλιξη της 312T3)
1980 312T5 – 5 (Εξέλιξη της 312T4)
1981: 126CK -126 (120° η γωνία του V6 κινητήρα) – CK (Comprex KKK turbo)
1982: 126C2 -2 (Εξέλιξη της 126C, αλλά και «2» από το «1982»)
1983 : 126C2B – B (Εξέλιξη της 126C2)
1983: 126C3 – 3 (Εξέλιξη της 126C2, αλλά και «3», «1983»)
1984: 126C4 – 4 (Εξέλιξη της 126C3, αλλά και «4», «1984»)
1985: 156/85 -15 (ο κυβισμός 1500 κ.εκ.) – 6 (εξακύλινδρο
V6) – 85 (1985)
1986: F186 – F1 (Formula 1) – 86 (1986)
1987: F187 – F1 (Formula 1) – 87 (1987)
1988: F187/88C-εξέλιξη της προηγούμενης χρονιάς – 88
(1988) – C (Compressed, με πίεση από το turbο)
1989: 640 – 640 (project No. 640)
1990: 641 – 641 (project No. 641)
1991: 642 – 642 (project No. 642)
1991: 643 – 643 (project No. 643)
1992: F92A – F (Ferrari) – 92 (η χρονιά 1992) A (Α=
εντελώς νέο)
1992: F92AT – Εξέλιξη του προηγούμενου F93A – T (αλλαγή θέσης κινητήρα)
1993: F93A – Εξέλιξη του προηγούμενου F93A – 93 (1993)
1994 412T1 – 4 (βαλβίδες ανά κύλινδρο) – 12 (οι κύλινδροι V12) – T (αλλαγή θέσης κινητήρα) – 1 (1η έκδοση του μονοθεσίου)
1994: 412T1B – B (Εξέλιξη του 412T1)
1995: 412T2 – 2 (Εξέλιξη του 2η συνέχεια του μονοθεσίου)
1996: F310 – F (Ferrari) – 3 (χωρητικότητα καυσίμου στον κύλίνδρο 300 κ.εκ.) – 10 (κύλινδροι V10)
1997: F310B – B (Εξέλιξη της F310)
1998: F300 – F (Ferrari) – 300 (χωρητικότητα καυσίμου στον κύλίνδρο 300 κ.εκ.)
1999: F399 – F (Ferrari) – 3 (η τρίτη εξέλιξη του αυτοκινήτου του 1998 της F300) – 99 ( η χρονιά του 99)
2000: F1-2000 – F1 (Formula 1) – 2000 (2000)
2001-02: F2001 – F (Ferrari) – 2001 (2001)
2002-03: F2002 – F (Ferrari) – 2002 (2002)
2003: F2003-GA – F (Ferrari) – 2003 (2003) – GA (Gianni Agnelli, ο πρόεδρος της εταιρείας ο οποίος πέθανε πριν την παρουσίαση του αυτοκινήτου)
2004: F2004 – F (Ferrari) – 2004 (2004)
2005: F2004M – M (Modified, εξέλιξη της F2004)
2005: F2005 – F (Ferrari) – 2005 (2005)
2006: 248 F1 – 24 (κυβισμός 2.400 κ.εκ.) – 8 (οι κύλινδροι του κινητήρα V8) – F1 (Formula 1)
2007: F2007 – F (Ferrari) – 2007 (2007)
2008: F2008 – F (Ferrari) – 2008 (2008)
2009: F60 – F (Ferrari) – 60 (60 χρόνια της Ferrari στην Formula 1)
2010: F10 – F (Ferrari) – 10 (χρονιά 2010)
2011: 150° Italy – 150ή Επέτειος από την Ίδρυση της Ιταλίας
2012: F2012 – F (Ferrari) – 2012 (χρονιά 2012)
2013: F138 – F (Ferrari) – 13 (2013) – 8 (οι κύλινδροι του V8 κινητήρα)
auto.in.gr
- Η Netflix εξαγόρασε το μεγαλύτερο τμήμα της Warner για 72 δισ. δολάρια
- Ακίνητα: Οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο το 2026
- Stoiximan GBL: Ανακοινώθηκε αλλαγή ώρας για έξι αγώνες
- Ηλιάνα Μαυρομάτη: Τι αποκαλύπτει για τον ρόλο της Μιρέλλας στη σειρά του MEGA «Μια νύχτα μόνο»
- Βίντεο με την εξέλιξη της κακοκαιρίας Byron – Μέχρι πότε θα κρατήσουν οι καταιγίδες στην Αττική
- Νέα απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ – Τρεις συλλήψεις για εικονικές συνταγογραφήσεις
- Μέλος διοίκησης Φενέρ: «Το Παναθηναϊκός – Βαλένθια είναι απόψε, οι καιρικές συνθήκες δεν διαφέρουν, τι θα αλλάξει;»
- Ευρωπαϊκό πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ στο Χ για αδιαφάνεια και παραπλάνηση χρηστών – Ενόχληση στην Ουάσιγκτον
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)
























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442