Ο τραυματισμός του Andrea Dovizioso και η αργή προσαρμογή των Μ.Pirro και Α.Iannone έριξαν όλο το βάρος της δουλειάς, για την εξέλιξη της GP13, στον Nicky Hayden.
Το «παιδί από το Κεντάκι» όπως είναι το παρατσούκλι του δεν έχει πρόβλημα με την εντατική δουλειά στην πίστα και αυτό ακριβώς έκανε στις δοκιμές της Ducati στη Jerez.
Ο Ν. Hayden δοκίμασε και αξιολόγησε δύο μοτοσυκλέτες με διαφορετικούς τύπους πλαισίων. Το ένα ήταν αυτό με το οποίο αγωνίστηκε η ομάδα το 2012 και το δεύτερο ήταν ένα ενισχυμένο (στο χώρο του κινητήρα).
Ο 31χρονος αναβάτης πέτυχε τον ταχύτερο γύρο με το παλαιότερο πλαίσιο και όχι με το αναβαθμισμένο.Χαρακτηριστικό είναι πως ο χρόνος του ήταν καλύτερος από εκείνον που είχε σημειώσει στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου τον προηγούμενο Απρίλιο.
Ο Andrea Iannone, βρίσκεται σε φάση προσαρμογής με την Ducati της Pramac και απλά οδήγησε την GP12 δοκιμάζοντας διαφορετικές θέσεις οδήγησης, αλλά και ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.
Μαζί με τον Ιταλό δούλεψε ο Michele Pirro ο οποίος αξιολόγησε και ρύθμισε τα ηλεκτρονικά της GP13.
Μετά το τέλος των δοκιμών ο Team Manager Vitto Guareschi μίλησε για τον τραυματισμό του Α. Dovizioso και το πρόγραμμα του Ν. Hayden
«Ο Nicky Hayden δοκίμασε ένα νέο και ένα παλαιότερο πλαίσιο και το νέο ψαλίδι για την πίσω ανάρτηση. Θέλουμε να επιστρέψουμε στη Μπολόνια με καλή γνώση όσο αφορά την απόδοση των εξαρτημάτων. Ο Α. Iannone προσπαθεί να αποκτήσει εμπειρία, ενώ ο Μ. Pirro δούλεψε στα ηλεκτρονικά» και πρόσθεσε:
«Η βοήθεια του Dovi θα ήταν πολύτιμη, αλλά δυστυχώς η ατυχία χτύπησε και πάλι. Ο Andrea είχε ένα τράβηγμα στον αυχένα και σταμάτησε έπειτα από μόλις 3 γύρους. Αρχικά φάνηκε να μην είναι κάτι σοβαρό, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφερε να οδηγήσει από τον έντονο πόνο. Το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε στο Rally Monza, όπου πήγε κατευθείαν σε έναν ειδικό και ακολουθεί τώρα κάποια θεραπεία».
«Έχουμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε και δυστυχώς είναι περιορισμένος ο χρόνος που έχουμε στη διάθεσή μας».
Ο V. Guareschi μίλησε και τις αλλαγές στο αγωνιστικό τμήμα:
«Στη Jerez δουλεύουμε με τη δομή του 2012 και όλοι οι μηχανικοί μας είναι από αυτήν τη χρονιά. Ακόμα δεν γνωρίζω ποια είναι τα πλάνα, αλλά θέλω να εμπλακώ στο project».